מובילת המאבק ב"הדרת נשים" רחל עזריה התנכלה לעובדת?

עובדת בלשכתה של רחל עזריה, מובילת מאבק הדרת הנשים בירושלים ומועמדת ברשימתו של משה כחלון, טוענת כי עזריה התנכלה לה בגלל רצונה ללמוד. העירייה נזפה בעובדת (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רחל עזריה (Ben Kelmer/Flash90)

סיוון ממן, שניהלה בשנה האחרונה את לשכתה בעיריית ירושלים של רחל עזריה, מובילת המאבק נגד הדרת הנשים במרחב הציבורי בירושלים והמועמדת ברשימתו של השר לשעבר משה כחלון, טוענת כי עזריה התנכלה לה.

ממן, נשואה ואם לשניים, החלה את עבודתה כמנהלת לשכת סגנית ראש העיר ירושלים רחל עזריה לפני כשנה. העבודה הסדירה והיחסים בין השתיים הפכו לעכורים וזאת משום שלטענת ממן היא ביקשה לצאת פעם בשבוע ללימודים - אך עזריה עשתה הכול כדי שבקשתה לא תיענה.

העובדת, שהעדיפה לעמוד על שלה, החליטה שלא לעשות חיים קלים לעזריה שהכריזה לפני כשבוע על התמודדות ברשימת "כולנו" של משה כחלון, ופרסמה פוסט נזעם נגדה בו היא מתארת את השתלשלות העניינים לטענתה.

"בשנה האחרונה ניהלתי את לשכתה של סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה בירושלים. לא הייתה לי היכרות מוקדמת איתה, אני רק יכולה לספר שהבנתי שאני נכנסת למשרד המנוהל על ידי אישה בנושא הקריירה והנשים, שמקדמת את האג'נדה , ושיהיה מעניין להיות עדה לעשייה שלה".

"לצערי כך לא היה ולא זו לא היא שמצטיירת בפני רבים", טענה. "ברגע שהצלחתי להרים ראשי ולהעז גם מבחינת הסטטוס בחיי (אמא ל-2 ילדים) וגם מבחינה כלכלית לעשות צעד שיקדם אותי בחיים, וללמוד תואר שני, נתקלתי בחוסר פירגון מזעזע מצידה".

"יש חוסר פרגון ויש חוסר פרגון, במקרה הזה פשוט הפכתי בין רגע לעובדת הכי גרועה שיש, ש"זוכה" להשמצות מצדה על התפקיד שלי בכל מחלקת משאבי אנוש בעיריית ירושלים".

לדבריה, "היא הייתה חדורת מטרה להוציא אותי מהתפקיד היות ובעקבות לימודיי לתואר שני נאלצתי להיעדר יום אחד בשבוע בעבודה. לרגע היא לא עצרה וחשבה שיש בצד השני עובדת, אישה, אמא שעשתה עבודתה נאמנה. וכל רצונה: ללמוד ולהתקדם".

הבוקר (שלישי), זומנה העובדת לשימוע בעיריה, בו ספגה שיחת נזיפה. בשיחה הבהירו לה נציגי העירייה שאסור לה לכתוב או לומר משפטים נגד רחל עזריה בשנתיים הקרובות.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "העובדת לא הוזמנה לשיחת נזיפה אלא לשיחה בה ניתנה לה האפשרות להציג את טענותיה וכן הובהר לה כי באם יש תלונות על המעביד ותנאי העבודה עליה לפנות לעירייה לבירורן ולא לפרסמן באופן פומבי, הנוגד את כללי המשמעת החלים על העובדים. יש להדגיש כי בעירייה קיימת מחלקה לטיפול בתלונות עובדים, כל עובד ראשי לפנות אליה בכל תלונה והיא נבדקת לעומק".

סיוון ממן סירבה להגיב, רחל עזריה הגיבה באמצעות דוברה: "לא אתן הערכות לעובדים שלי באמצעות התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר