ש"ס פתחה את קמפיין הבחירות

דרעי בפנייה לאלי ישי: "יש לנו בית אחד, בואו נשלב ידיים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי השיק את קמפיין הבחירות שלו בנאום "האזרחים השקופים" והעביר פנייה מפתיעה לח"כ אלי ישי: "יש לנו בית אחד, בואו נמשיך את צוואתו של מרן הגר"ע יוסף" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי, הערב (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: תנועת ש"ס השיקה הערב (חמישי) את קמפיין הבחירות שלה באולמי 'האצולה' באשדוד בנוכחות חברי הכנסת ופעילי המפלגה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי פתח את הקמפיין ב"נאום השקופים" ואמר: "רבותי, חזרתי הביתה כי חונכתי וחינכתי כל ימי חיי להישמע לגדולים ממני ולהרכין ראש, אני בן תורה, אני שליח ציבור. למרות התקופה הלא קלה שעברנו אני ומשפחתי, למרות שהדבר הכי קל היה לעזוב הכל, לא יכול הייתי שלא לשמוע לדעת תורה".

עוד כתבות:

"מרן לפני פטירתו ציווה עלי על מיטת חוליו שתי דברים, 'אריה תדאג לבני התורה ולעניים', צוואתו של מרן עומדת לנגד עיני, כל יום שעה שעה".

דרעי הוסיף ואמר: "בלי ש"ס חזקה כל מפעליו של מרן עומדים בסכנה, איך אפשר לעמוד מנגד ולהתסכל על מיליוני הישראלים שנמצאים מתחת לקו העוני, לראות את אותם אנשים שקופים שאף אחד לא דואג להם. יש בישראל מעמד ביניים שכולם דואגים להם, אבל יש בישראל גם אנשים שקופים, 2 מיליון ישראלים מתחת לקו העוני, 900 אלף מהם ילדים, למי אכפת להם? מהאנשים השקופים האלה כולם מתעלמים".

דרעי יצא במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אדוני ראש הממשלה נתניהו, איך אתה נרדם בלילה כשלמעלה משלושים אחוז מילדי ישראל הולכים לישון רעבים, מה עשית בשתי הקדנציות שלך, איפה החמלה שלך? איפה האחריות שלך? מנחם בגין - כל מה שעשית למען ישראל השנייה נעלם כלא היה".

לאחר מכן יצא דרעי במתקפה נגד יו"ר 'יש עתיד': "יאיר לפיד, אתה מתעסק בגלידת הפיסטוק של ראש המשלה, במטוס? בגלל זה אתה לא יישן בלילה? שר האוצר שלא עשה שום דבר למען העניים, הוא הכריז שהוא בא לדאוג רק למעמד הביניים".

לאחר מכן יצא יו"ר ש"ס במתקפה נגד יו"ר 'הבית היהודי': "נפתלי בנט, הברית, ברית האחים עם האח לפיד, לקחה למעלה מארבעה מיליארד שקלים לקצבאות הילדים, ועוד הוסיפה עוד עשרות אלפים נוספים. בנט, תזכור, אי אפשר לשמור על ארץ ישראל בלי עם ישראל וכמובן על תורת ישראל" הוסיף דרעי.

יו"ר ש"ס יצא במתקפה נגד ממשלות הימין: "מי שהחזיר עד היום ישובים ופינה אותם זה ממשלות הימין והליכוד, שלא יטיפו לנו מוסר, אנחנו לא זקוקים לאף אחד. אנחנו אוהבים את ארץ ישראל שלנו. אין היום פרטנר רציני למשא ומתן".

דרעי פנה ליו"ר 'כולנו' משה כחלון, "ברוך הבא, באמת אני שמח שחזרת, ושאתה מדבר חברתית. אבל משה, זכור ואל תשכח מאין באת, גם אתה היית שקוף, אבל יש עוד הרבה שקופים, אל תדאג רק למעמד הביניים".

"אני אריה מכלוף בן אסתר מתחייב שעוד חודשיים השמש תזרח עבור אותם עניים, אותם אנשים שקופים שהמדינה מתעלמת מהם, אנחנו נדאג להם. אתם לא שקופים, אתם לא שקופים, זה הבית שלכם, ברוכים הבאים" הוסיף דרעי.

לקראת סיום, פנה יו"ר ש"ס אריה דרעי לח"כ אלי ישי: "אני רוצה לקרוא מכאן לקריאה לכל אלה שעזבו את הדרך, יש לנו בית אחד, למרן היה בית אחד, ש"ס זה היה הבית של מרן ואין אחר. תחשבו עוד הפעם, בואו נשלב ידיים ונצעד קדימה בכוחות משותפים מתוך הבית, בואו נמשיך את צוואתו של מרן, יש מספיק מה לעשות לכולם".

דרעי סיים את נאומו בסיסמת הבחירות של ש"ס: "אני מודיע פה היום, המהפכה חוזרת, המהפכה חוזרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר