ח"כ מאיר פרוש "ניצח" בפריימריז של שלומי אמונים

ה"פריימריז" בסיעת שלומי אמונים הסתיים כאשר אף מועמד לא הציג את מועמדותו מול ח"כ מאיר פרוש ובשל כך "ניצח" פרוש והוא מועמד הסיעה לרשימת יהדות התורה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש. "ניצח" בפריימריז (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

"הפריימריז" של סיעת שלומי אמונים הסתיים כאשר אף מועמד לא הציג את מועמדותו כנגד ח"כ מאיר פרוש ובשל כך "ניצח" פרוש ונבחר לנציג הסיעה לרשימת "יהדות התורה" לכנסת ה-20.

הבוקר (שישי) הודיעה סיעת שלומי אמונים כי "עם תום המועד שנקבע להצגת מועמדות לתפקיד נציג סיעת "שלומי אמונים" בכנסת, סיימה הוועדה המיוחדת את עבודתה וקיבלה את מועמדותו של ח"כ מאיר פרוש שהציג תמיכה של קהילות וחסידיות".

בעקבות כך, הוועדה הודיעה כי פרוש הוא המועמד הנבחר מטעם סיעת "שלומי אמונים" לרשימת "אגודת ישראל" לכנסת הבאה.

כזכור, בעקבות אישור התקנון בדבר הגשת מועמדות לנציג סיעת "שלומי אמונים – הכלל חסידי" בכנסת בכינוס נציגי בני הקהילות שנערך בבני ברק, פרסמה הוועדה לוחות זמנים להצגת מועמדות וקביעת הנציג, כאשר התאריך האחרון להצגת המועמדות היה ביום רביעי כ"ג טבת.

אלא שלדבריהם, לאחר שלא הוצגה מועמדות נוספת פרט למועמדותו של פרוש, הודיעה הוועדה כי המועמד של סיעת שלומי אמונים לכנסת, הוא ח"כ מאיר פרוש, שזכה מחדש לברכתם ואמונם של גדולי ישראל.

בסיעה מציינים כי התהליך לפריימריז הגיע בעקבות הודעתו והתחייבותו של פרוש לפני כשנתיים בבחירות לכנסת ה-19, ולאחר הליך דומה של בחירות פנימיות שהתקיימו בבחירות המקומיות לפני כשנה במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות בירושלים, בית שמש, ביתר ואשדוד, כאשר בהן, חזר פרוש על עמדתו בדבר החשיבות והצורך לחבר ככל שאפשר את הציבור עם נציגיו, ובין השאר, גם באמצעות בחירת נציגיו, דבר שיוביל להידוק הקשר ותחושת השייכות בין המצביע לרשימה, ואף יהיה לו דרבון לפעול ולהצביע.

פרוש אמר בתגובה כי "תהליך זה חשוב מאוד בעיני, בכדי להעביר את המסר שהמקום הזה של "שלומי אמונים" שייך לכל הקהילות ולכל החסידיות, שאין להם ייצוג ישיר בכנסת. כמו כן, באופן אישי רציתי לבקש תמיכה ולהרגיש שוב מחויב וביתר תוקף לכל הקהילות ולכל החסידיות".

פרוש הודה לחברי הועדה על עבודתם המסורה למען כלל חברי "שלומי אמונים" ועל הובלת התהליך באמון ובשקיפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר