סערה: סרטון הגנון של ביבי - מנוגד לחוק

יו"ר המועצה לשלום הילד קרא ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית למנוע הפצת סרטון הליכוד "הגנון של נתניהו" מאחר ונעשה בו שימוש בילדים. "רואים את הסרטון בחומרה" (חדשות)

(צילום: הליכוד)

יו"ר המועצה לשלום הילד הד"ר יצחק קדמן, פנה הערב (מוצאי שבת) ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט סלים ג'ובראן, בדרישה למנוע את הפצת סרטון הליכוד "הגנון של נתניהו" מאחר ונעשה בו שימוש בילדים - בניגוד לחוק.

עוד בבחירות 2015:

לדברי קדמן: "אנחנו רואים בחומרה רבה מאוד את השימוש הציני בילדים קטנים לצורך תעמולת בחירות. במיוחד מצער שהדבר נעשה על ידי מפלגת שלטון מרכזית שאמורה להכיר את החוק ולכבד אותו".

"החוק אומר שלא ישותף בתעמולת בחירות ילד שגילו מתחת לגיל 15. פה לקחו ילדים מאוד קטנים ועשו בהם שימוש לא ראוי ולא חוקי רק כדי לנגח מפלגות אחרות. מחר בבוקר בכוונתנו לפנות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית ולהתלונן על ההפרה של החוק, תוך דרישה למנוע המשך שידור התשדיר. כמו כן נבקש מהיו"ר שיפנה בפעולת מניעה גם לשאר המפלגות וירענן את זכרונן בקשר לדרישות החוק בעניין".

תשדיר הליכוד (הליכוד)

כזכור, בתשדיר שעורר סערה, מוצג יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט כילד שמשחק בטנקים, ולצדו השר אביגדור ליברמן וח"כ ציפי לבני, המוצגים גם הם כילדים. הסרטון עקץ את בנט למרות ההבנות לכאורה בין "הבית היהודי" ו"הליכוד" לפיהן המפלגות לא תתקוף זו את את זו במהלך הבחירות לכנסת ה-20.

מהליכוד נמסר: "מדובר בסרטון אחד מני רבים שהוכן במטה ההסברה ולא אושר לפרסום ולשידור. הסרטון צולם על סמך חוות דעת משפטית, שהכין מראש היועץ המשפטי של הליכוד, ולאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים לרבות אישורי ההורים. לצערנו, עקב טעות טכנית, הגיע הסרטון לאינטרנט אף שלא אושר לפרסום ולשידור על ידי מטה ההסברה של הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר