מבזק כיכר TV

לאחר המינוי: הגר"ר אלבז הסיר דרישתו לנציג בש"ס

מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס תתכנס בשבוע הבא ותכריע מי יהיו חברי הכנסת שיוצבו במקומות ריאליים ברשימה ומי יודחו • בנוסף, הגאון רבי ראובן אלבז שמונה לחבר במועצת חכמי התורה הסיר את דרישתו לנציג ברשימה • עוד בכיכר TV: הרב נתן זוכובסקי בביקורת חריפה נגד 'יתד' בגלל חב"ד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: שלומי כהן)

בחירות 2015: בעוד עשרה ימים יסגרו הרשימות לכנסת ה-20 והלחץ בש"ס עולה מדרגה. מועצת חכמי התורה תתכנס בשבוע הבא ותכריע מי יהיו חברי הכנסת שיוצבו במקומות ראליים ומי יודחו מהרשימה.

חברי הכנסת של המפלגה מבקשים מאריה דרעי שישריין להם מקום בשביעיה הראשונה, הריאלית לפי הסקרים, אך דרעי מפנה אותם למועצת חכמי התורה.

בינתיים, הגאון רבי ראובן אלבז, שצורף בשבוע שעבר למועצת חכמי התורה, הסיר את הדרישה שלו לנציג בכנסת הבאה. גם בש"ס וגם בישיבת "אור החיים" אישרו כי הרב אינו מבקש נציג.

עוד בכיכר TV

> העיתון "יתד נאמן" זוכה לביקורת נגד הפרסום החיובי על חב"ד, בין היתר בדיווח על פטירת רבו של כפר חב"ד הגרמ"ש אשכנזי זצ"ל. הרב נתן זוכובסקי, מרבני הוועדה הרוחנית של העיתון, מביע התנצלות על הפרסום ואומר כי "כתבו מדי הרבה".

> הממשל בטהרן אישר היום כי הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי חוסל בתקיפת חיל האוויר בסוריה. בתקיפה הישראלית בסוריה נהרגו גם שישה אנשי צבא איראניים, זאת בנוסף לשישה אנשי חיזבאללה - בהם ג'יאהד מורנייה, בנו של עימאד מורנייה. ומה אומרים תושבי הצפון?

> האם יש אמת בטענה כי התקיפה בסוריה בוצעה משיקולי בחירות? אמיר בר שלום, הפרשן הצבאי של ערוץ 1, עושה סדר.

> לסיום: בפעם ה-144 התקיים ביקבי ציון שבמישור אדומים טקס הפרשת תרומות ומעשרות. בעלי הייקב, משה שור, נתן את האות והעובדים פתחו את הברזים ועשרות אלפי ליטרים של יין צעיר שטפו את המתחם.

> תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר