אביגדור ליברמן מציג: זו נבחרת "ישראל ביתנו" לכנסת ה-20

לאחר שמספר חברי כנסת של המפלגה פרשו מהחיים הפוליטיים, יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" שר החוץ אביגדור ליברמן הציג את הנבחרת החדשה לקראת הכנסת ה-20 (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Ben Kelmer/Flash90)

לאחר שמספר חברי כנסת ושרים מ"ישראל ביתנו" פרשו בשבועות האחרונים מהחיים הפוליטיים, יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן, הציג הערב (שני) את הנבחרת החדשה. במקום הראשון נמצא כמובן ליברמן עצמו. במקום השני ח"כ אורלי לוי-אבקסיס ובמקום השלישי ח"כ סופה לנדבר.

במקום הרביעי נרשמה הפתעה כאשר ליברמן הציב את ראש עיריית צפת אילן שוחט - מקום גבוה וריאלי לכנסת ה-20.

במקום החמישי הוצב העיתונאי שרון גל. במקום השישי: ח"כ חאמד עאמר. מקום שביעי: יו"ר הסיעה ח"כ רוברט אילטוב. מקום שמיני: מנהל המטה של המפלגה עודד פורר. מקום תשיעי: חברת מועצת העיר חולון יוליה מלינובסקי.

במקום העשירי: יו"ר אגודת הסטודנטים באריאל שירה מסטריאל. מקום 11: ח"כ אלכס מילר. מקום 12: ליאון לטינצקי. מקום 13: ארקדי פומרנץ. מקום 14: ד"ר שמעון אוחיון. מקום 15: שאדי חלול ובמקום ה-16משה (מוץ) מטלון.

ליברמן אמר במהלך הצגת הנבחרת החדשה כי "אין ספק שהפעם ההתלבטויות היו קשות יותר מבעבר. ניגשו 65 אנשים שכל אחד ראוי להיות במקומות הראשונים". ליברמן התנצל בפני "אלה שרצו להיות ברשימה והפעם זה לא היה אפשרי".

על שיבוצו המפתיע של אילן שוחט במקום הרביעי אמר לברמן כי "כשאנחנו מדברים על דאגה לפריפריה יש אחד שבאמת יודע. אולי יום אחד הוא יספר את סיפורו על הדרך שלו לפוליטיקה".

כאמור, הנבחרת החדשה הוצגה לאחר עזיבה של רבים מהמפלגה: השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שר החקלאות יאיר שמיר, סגנית השר פאינה קירשנבאום, עוזי לנדאו ודוד רותם.

בנוסף, המפלגה מתמודדת בשבועות האחרונים עם פרשת השחיתות הגדולה שאופפת בכירים רבים במפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר