עבודת חרדים בקלפיות נמנעת בגלל שהם מחזיקים בטלפון כשר

בעלי טלפון כשר גילו כי ועדת הבחירות לכנסת ה-20 לא עדכנה אותם באשר להליך הצטרפות כחברי ומזכירי קלפיות. חרדים פנו לשופט סלים ג'ובראן בבקשה "לתקן את העוול" (חרדים,ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
טלפון כשר (Maya Levin / Flash 90)

הבחירות הקרבות מביאות איתן מקומות עבודה זמניים לא מעטים עבור כלל הציבור, בין היתר גם עבור ציבור בחורי הישיבות. בין התפקידים הנחשקים ביותר נמצאת משרת "מזכיר קלפי".

ועדת הבחירות המרכזית הזמינה את הציבור להגיש בקשת מועמדות לתפקידים השונים, ואכן רבים הגישו בקשה ביניהם בחורי ישיבות ואברכים. למגישי הבקשה נמסר כי ועדת הבחירות תעדכן אותם אישית בהמשך ההליך.

אלא, שחרדים רבים שהגישו בקשה, הופתעו לגלות כי ההליך המשיך מבלי שהם עודכנו בכך. הם פנו לחבר יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר, וזה בירר וגילה כי ועדת הבחירות הודיעה על כך במסרון סלולרי - וכתוצאה מכך נגרעה מועמדותם של כל מגישי הבקשה המחזיקים בטלפון כשר שלא תומך בהודעות טקסט.

בעקבות כך, וידר פנה בדחיפות ליו"ר ועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן ולנציג הליכוד בוועדה חבר הכנסת יריב לוין, בבקשה להעניק ארכה למחזיקי הטלפון הכשר.

"גיליתי להפתעתי שהמשותף לכל הפונים אליי בעניין זה, הוא שהם חרדים. ואכן הסתבר שכל מי שמחזיק טלפון כשר לא עודכן ובכך נגרע. פנינו לכבוד השופט ונקווה שיתקן את העוול" אומר וידר ל"כיכר השבת".

מחר (רביעי) תתקיים בכנסת ישיבה של ועדת הבחירות, במהלכה צפוי יריב לוין להעלות את הנושא לסדר היום.

דובר ועדת הבחירות מרכזית מסר ל"כיכר השבת": "הוועדה פרסמה באתר הוועדה הודעה מאירת עיניים כי "הלומדה תועלה באתר הוועדה תוך מספר ימים לאחר סיום ההרשמה לתפקיד מזכיר הקלפי וההודעה על כך תשלח למועמדים שנרשמו גם במסרון". יצויין כי לוועדה אין מידע למי יש סלולרי חכם ולמי יש סלולרי כשר. לאור זאת, לא ניתן לטעון שהמועמדים לא ידעו על העלאת הלומדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר