מקדים הכחשה לפרסום

הרב נחום רבינוביץ מבהיר: לא תמכתי ב"בית היהודי"

מפלגת "הבית היהודי" תפרסם בסוף השבוע חוברת מיוחדת ובה יופיעו חתימות של בכירים מרבני הציונות הדתית שלכאורה תומכים במפלגה בבחירות הקרובות • אך בהקלטה שהגיעה ל'כיכר השבת' נשמע אחד החתומים, הרב נחום רבינוביץ', מבהיר כי לא כתב כזה מכתב למפלגה • פרסום ראשון (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב רבינוביץ' ונפתלי בנט (צילומים: פלאש 90)

בחירות 2015: מפלגת 'הבית היהודי' הנחלשת בסקרים, תפרסם בסוף השבוע חוברת מיוחדת ובה יופיעו חתימות של בכירים מרבני הציונות הדתית שלכאורה תומכים במפלגה בבחירות הקרובות וזאת כחלק מהמאבק עם מפלגת 'יחד' על קולות הציונות הדתית.

על פי הפרסומים באתרים הדתיים, בין היתר מופיעה חתימתו של הרב נחום רבינוביץ', ראש ישיבת 'מעלה אדומים' ומזקני רבני הציונות הדתית.

במכתב ש'הבית היהודי' מפרסמים בחוברת מובאת עצומה של רבנים הקוראים להצביע ל'הבית היהודי' ובחתימות מופיעים בין היתר הרב חיים דרוקמן, הרב איתן אייזמן, הרב נחום אליעזר רבינוביץ ועוד.

במכתב שפרסם 'הבית היהודי' כותבים לכאורה הרבנים: "אנו רואים בבית היהודי תנועה דתית לאומי הנאמנת לתורה והדרכתה. מפלגה זו על נבחריה המצוינים היא הייצוג הראוי של הציונות הדתית והיא זו הצריכה להוביל בכנסת ובממשלה את ההשפעה ההשקפה הציונית דתית".

אך מהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע הרב רבינוביץ' מכחיש באופן ברור את החתימה שלו על מסמך מסוג זה.

"אני לא כתבתי להם שום מכתב", קובע הרב רבינוביץ', "איפה ראית את זה? יש מכתב שלי? אין שום מכתב כזה! אני לא כתבתי שום מכתב כזה".

הרב רבינוביץ' מוסיף ואומר: "בדרך כלל הם אנשים טובים אבל אני נזהר שלא להתערב בפוליטיקה".

במפלגת 'הבית היהודי' בחרו שלא להגיב.

המכתב והחתימה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר