בחירות 2015

הראשל"צ במתקפה חריפה נגד הגר"מ מאזוז • האזינו

הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף פותח במתקפה חריפה נגד מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', הגאון רבי מאיר מזוז: "יש אחד בבני ברק, לא רוצה להגיד את שמו, שרוצה לעקור את מורשת מרן. רוצים לגדל את שמם ומנסים להשכיח את תורתו של מרן. הם חיכו שמרן ייפטר כדי לתפוס את ההנהגה" • האזינו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"מ מזוז (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף במתקפה חריפה נגד מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז.

במהלך דברים שנשא הגר"י יוסף בכנס של 'יד עזרא ושלמית' שהפך למעין אירוע פוליטי פתח הראשל"צ ואמר: "כשתהיו אברכים וגדולים יותר תמשיכו בקו ההלכתי של מרן זכר צדיק לברכה. מרן השאיר מורשת אחריו".

בשלב הזה עבר הגר"י יוסף לתקוף את הגר"מ מזוז מבלי להזכיר את שמו: "יש כאלו בבני ברק שרוצים לעקור את המורשת של הרב ומחברים ספרים על ימין ועל שמאל. כל מיני ירחונים וקבצים כל חודש. כל זה נועד לגדל את שמם ולהוריד את הפסקים של מרן. זה המצב היום - מלחמה כזו חס ושלום להשכיח את תורתו של מרן.

"היה איזה אחד שאמר '500 שנה לא קם כמו ההוא בבני ברק', לא רוצה להגיד את שמו. מרן לא היה גדול הדור? מה קרה פתאום? שכחתם את הכל? הם רוצים להשכיח".

הגר"י יוסף תקף גם את הרב רפאל כהן, מרבני 'יחד' ואמר: "היה איזה אחד מצפת רפאל כהן שעמד וצעק באיזה עצרת 'תם עידן הרב עובדיה, עכשיו אנחנו בעידן חדש'. מה הוא רוצה להגיד? רוצה ח"ו לעקור את הדרך של מרן. במשך שנים היה להם קנאה".

"כשמרן נפטר" הוסיף הראשל"צ ותקף: "אנחנו יושבים שבעה ועם ישראל בצער ומישהו שאל 'למה כתוב במודעות יתומים היינו ואין אב? למה יתומים, יש הרבה תלמידי חכמים בכסא רחמים?'. הם חיכו שמרן ייפטר כדי לתפוס את ההנהגה ולהראות 'אנחנו המנהיגים של הציבור הספרדי'. לכן צריך להמשיך את הדרך של מרן".

בסיום דבריו אמר הראשל"צ הגר"י יוסף: "מי שפותח את הספרים של מרן, את ה'יביע אומר', מקבל חלישות הדעת, רואה איזה גדלות, בכל נושא. הרב היה בקיא בכל התחומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר