חשיפה

'אור ההידור': הרב אלבז הקים מערך כשרות חדש

חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז, הקים בימים האחרונים מערך כשרות בשם "אור ההידור". הרב אלבז לתלמידיו: "הרבה זמן רצינו את זה, אבל ידינו היו כבולות על ידי אנשים עם אינטרסים שונים". במוסדות טענו: "אנחנו לא הולכים להתחרות באף אחד" (חדשות,חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, כיכר השבת)

פרסום ראשון: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס וראש מוסדות "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז, הקים בימים האחרונים מערך כשרות חדש, כך נודע ל"כיכר השבת".

נושא הכשרויות בציבור הספרדי נחשב בשנים האחרונות לרגיש ביותר, כאשר הכשרות המרכזית הינה של בד"צ "בית יוסף" בראשות הגאון רבי משה יוסף, בנו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. אך מאז פטירתו של מרן, רבנים בכירים בציבור הספרדי פעלו להקמת גופי כשרות נוספים שיתחרו בבד"צ "בית יוסף".

ל"כיכר השבת", נודע כי בימים האחרונים הקים חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, מערך כשרות חדש ושמו בד"צ "אור ההידור". מערך הכשרות יספק חותמת הכשר למפעלים ולמוצרים, כאשר המטרה בהמשך היא לתת כשרויות גם לבשרים ועופות. כבר בימים הקרובים ייצאו אל השוק מצות עבודת יד בכשרות החדשה של הרב.

ל"כיכר השבת" נודע כי הרב אלבז ישמש כנשיא הבד"צ וחברי הבד"צ יהיו, בין היתר, הדיין הגאון רבי יצחק כהן והגאון רבי בנימין גמליאלי.

אמש (שלישי), במהלך שיעור שמסר הרב אלבז לתלמידיו, הוא התייחס לנושא מערך הכשרות החדש ואמר: "ברוך השם הגענו ליום הזה. הרבה זמן רצינו את זה אבל ידינו היו כבולות על ידי אנשים עם אינטרסים שונים. עכשיו ברוך השם אנחנו יוצאים לדרך" .

יו"ר ש"ס אריה דרעי שביקר הערב בהיכל ישיבת "אור החיים" והשתתף בשיעורו השבועי של הרב אלבז, נשא דברים במקום ושיבח את הבד"צ החדש. לדבריו: "מערך הכשרות החדש יספק מענה לחסידי הרב ברחבי הארץ".

בישיבת אור החיים הבהירו: "לא הולכים להתחרות באף אחד. הכשרות מיועדת עבור חסידי הרב בכל רחבי הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר