הוגשה תלונה למשטרה נגד אהרן רמתי

בחורה בשם אסנת אביטל, העלתה השבוע פוסט לפייסבוק, בו היא טוענת כי חברתה שהייתה לוחמת מג"ב הגיעה לסמינר של אהרן רמתי בירושלים, וכי הם מארגנים הפגנה נגדו בכדי "להצילה" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משמאל אהרן רמתי (צילומים: דוד כהן ופלאש90 עיבוד: כיכר השבת)

סמינר "באר מרים", הוא מדרשה חרדית ברחוב שאול המלך בשכונת סנהדריה בירושלים, העומד תחת ניהולו של אהרון רמתי, נגדו יצאו בעבר בחריפות גדולי ישראל, בהם מרנן הגר"ע יוסף והגרי"ש אלישיב זצ"ל, בפרשה שנחשפה לראשונה ב"כיכר השבת". כעת, מגיעה תלונה נוספת נגדו.

ביממה האחרונה סוערת הרשת החברתית בעקבות פוסט בפייסבוק שנכתב על ידי אסנת אביטל שטענה כי חברתה בשם נ. החלה לשהות בפנימייה של רמתי ומאז היא לא בקשר עם משפחתה.

החברה טוענת כי, "ישנו אדם בשם אהרון רמתי.. הוא מנהל כת סגורה של בנות בירושלים בדמות סמינר בנות. באותו "סמינר" יש כעשרות בנות שחיות בתת תנאים". לדבריה, "אותו אהרון רמתי מכריח אותן לעבוד ולוקח להן את הכסף, הוא מנתק אותן מהמשפחות שלהן ושולח אותן לצוד בנות נוספות לכת הזו, יותר מזה הוא חיתן את אחת הבנות ללא ידיעת משפחתה. בנות שברחו מהכת מספרות על הזוועה שמתחוללת שם".

על חברתה ששירתה כלוחמת משמר הגבול היא כי ברגע של חולשה "היא נפלה לכת הנוראית הזו" כלשונה: "היום כבר לא ניתן לזהות אותה, היא שבויה אחר קסמיו של אהרון רמתי, מתייחסת אליו כמו הגורו והמשיח שלה, ומנתקת כל קשר עם משפחתה", כך לדברי החברה.

אביטל לא מצרפת הוכחות להאשמות שהפנתה כלפי רמתי, ואכן במשטרה החליטו שלא לפתוח בחקירה עקב כך, כפי שהיא מספרת: "אמה של נ. מירי, פנתה בתלונה למשטרת ירושלים כדי שיבדקו מה קורה בכת". שם לטענתה אמרו לה כי לא ניתן לטפל בתלונתה עד לקבלת הוכחות.

בכוונת המשפחה לקיים בשבוע הבא ביום שלישי הפגנה מחוץ לבניין הכנסת ולאחר מכן מחוץ לסמינר בשכונת סנהדריה בירושלים. את ההפגנה הם מגדירים "להציל את נופר ועוד עשרות בנות מידי גואל רצון 2", כלשונם.

ניסינו לקבל את תגובתו של אהרן רמתי ורעייתו, אך ללא הצלחה עד לשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר