לעצור את ההסתה

חרדי מחטט בפח: חוברת ההסתה של המועמד לראשות העיר ערד

מחר יתקיימו בחירות לראשות העיר ערד, בין מועמד הליכוד לבין מועמד עצמאי המזוהה עם יש עתיד, שהפיץ חוברת רוויה בהסתה, המציגה מה יקרה אם החרדים ינצחו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: עקיבא נוביק - ידיעות אחרונות)

אם חשבתם שידעתם מערכת בחירות שבה ריח השנאה לחרדים נוטף מחלק מהמתמודדים, מוטב שתכירו את המתרחש במערכת הבחירות לראשות העיר ערד שתגיע אל סיומה מחר.

הבחירות נערכות לאחר שראשת העיר הקודמת טלי פלוסקוב עזבה את תפקידה, ונבחרה לכנסת מטעם מפלגת כולנו בראשות משה כחלון. אל קו הגמר הגיעו שני מועמדים בלבד: חבר המועצה מטעם הליכוד, לדיסלב סנדלרסקי ועו"ד ניסן בן חמו.

תחילה נדמה היה, כי החרדים הם אלו שיתמכו בעו"ד בן חמו אולם עתה ברור שאין לו סיכוי לקבל מהם קולות וזאת בשל חוברת השנאה אותה הפיץ לציבור התושבים תחת הכותרת "ראש העיר בן חמו".

בחוברת, שדבר קיומה פורסם ב"ידיעות אחרונות", ישנם שני צדדים שמטרתם להמחיש מה יקרה אם יבחר לראשות העיר ומה יקרה אם לא.

בצד אחד מופיעות תמונות של בילויים, מסיבות ותרבות. חגיגות יום העצמאות של נערים מאושרים מעיפים טיסנים ושל תחרויות ספורט ותרבות לרוב.

מנגד, בעמוד ממול, מוצגות תמונות שחורות שבאות להמחיש מה יקרה אם מועמד הליכוד יזכה ואז ידם של החרדים תהיה על העליונה, והעיר, כך לטענת בן חמו, תהפוך לחרדית.

בתמונות ה"שחורות", מופיע חרדי מחטט בפח, אירועים המוניים של גברים חרדים לובשי שחורים, חרדים לומדים תורה בצפיפות, חרדי משליך זבל וחדר מדרגות מלא אשפה. לטענתו זו תהיה "עיר לבושה שחורים", "עיר שבה רק לומדים תורה ומתפללים".

בן חמו מזוהה עם מפלגת יש עתיד ואף לוגו המפלגה מופיע בחוברת המדוברת. וכדי להמחיש עד כמה הוא מזוהה איתה מתפרסם בחוברת טור דעה של חבר הכנסת יואל רזבוזוב מהמפלגה.

בסוף השבוע הגיע לעיר שר התיירות יריב לוין, בכדי לתמוך במועמדותו של איש הליכוד וזאת למרות שהתעורר וויכוח בשבועות האחרונים, כאשר גורמים בליכוד סירבו לתמוך במועמדותו. לוין שהבחין בחוברת נחרד ואמר "הזדעזעתי".

בן חמו, אגב, לא חוזר בו, ההפך. "המטרה היא לזעזע את האנשים. המציאות בערד היא שכמו שבבחירות הארציות הליכוד מכר את כל נכסי המדינה בעוד פה בפריפריה אנשים מתים מרעב, כך פה הליכוד מנסה למכור את העיר שלנו לחרדים. העיר הזאת יקרה לי, ואף אחד לא ימכור אותה", כך לדבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר