הערב: החתונה הגדולה של נכד כ"ק האדמו"ר מבעלזא

הערב תתקיים חתונת נכד כ"ק האדמו"ר מבעלזא, וההכנות האחרונות בשיאם. במוזמנים מרן הגראי"ל שטיינמן ויתכן כי גם האדמו"ר ממחנובקא יגיע. בפנים: הלו"ז המלא (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החתונה הגדולה בבעלזא לפני שנתיים (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחסידות בעלזא נערכים בהתרגשות לקראת שמחת נישואי נכד כ"ק האדמו"ר שליט"א,בן הרה"צ רבי אהרן מרדכי החתן אברהם שמואל צבי עם בת הגאון ר' מאיר דוב רכניצר שליט"א, ראש ישיבת 'חסידי בעלזא בחיפה. המעמד הגדול יתקיים הערב (שלישי), בהשתתפות אלפי חסידים בקריית בעלזא בירושלים.

אמש ,התקיים מעמד "החתן מאל", כאשר באורח נדיר לראשונה ירד הרבי מבעלזא אל הרחבה ורקד במשך דקות ארוכות עם האורחים שהגיעו במיוחד מחו״ל לכבוד השמחה.

הערב בשעה 18.30, יתקיים מעמד הקבלת פנים בהיכל אגרויסע שטוב ומייד לאחר מכן בשעה 19:30 תיערך החופה במרכז הקרייה מעל גבי בימה מיוחדת שהוקמה לרגל השמחה הגדולה.

על פי המתוכנן, יסדר הסב האדמו"ר מבעלזא, את הקידושין כאשר אדמו"רים ומחותנים יקבלו כיבוד בברכות מתחת החופה.

בחסידות מצפים להשתתפותו של מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן שהוזמן בשבוע שעבר ע״י בן האדמור מבעלזא הרהצ רבי אהרון מרדכי רוקח שהגיע למעונו בשליחות אביו, אולם המקורבים מבהירים כי הכל תלוי במצב בריאותו ובהרגשתו.

נושא מעניין נוסף הוא שאלת השתתפותו בשמחה של כ"ק האדמור ממחנובקה, מה שיגרום למעמד להפוך לטקס היסטורי של שלום ופיוס מרגש בין החצרות היריבות מזה שנים רבות.

בחודשים האחרונים נערכו מאמצים רבים לגשר על הפערים, והרבי מבעלזא אף שיגר בשליחות מיוחדת את מקורבו והחברותא הרב פנחס פרידמן לסבב דיונים בביתו של המליארדר אליש אנגלנדר, התומך הכספי של חסידות מחנובקא וכן את גבאו ויד ימינו הרב שמעון וואלף קליין לשיחה מיוחד בבית האדמו"ר ממחנובקא אמש בבני ברק.

על פי ההערכות יגיע הרבי ממחנובקא להשתתף בסעודת המצויה ויישאר בשמחה עד לאחר ברכת המזון כשבניו ונכדיו שיזכו למקומות מיוחדים, יישארו עד אחרי המצווה טאנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר