הנשיא ריבלין הודיע: איני יכול לסייע בהבאת האסיר סאמט לארץ

לאחר פגישתו עם גדולי ישראל, הודיע הנשיא ראובן ריבלין לרב בן ציון גוטפרב מ'העדה' וליצחק רביץ כי אינו יכול לסייע בהבאתו ארצה של האסיר מרדכי סאמט הכלוא בארה"ב (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנשיא בפגישתו עם גדולי ישראל (צילום: תומר רייכמן)

אכזבה חרדית: אם בשבועות האחרונים שררה תקווה ברחוב החרדי לשחרורו של האסיר מרדכי סאמט הכלוא בארה"ב באשמת עבירות הונאה זאת לאחר בקשת גדולי האדמו"רים והרבנים שהטריחו עצמם למשכן הנשיא וביקשו ממנו להתערב בפרשה הרי שהתקווה נגוזה.

הנשיא ראובן רבלין זימן אל משכנו היום (שלישי) את העסקן הרב בן ציון גוטפרב הנמנה על חוגי 'העדה החרדית' ואת מ"מ ראש עיריית ביתר עילית יצחק רביץ העוסקים בעניינו של האסיר מרדכי סאמט הכלוא ב-14 השנים האחרונות בארצות הברית.

לדברי בית הנשיא: "בהמשך לפגישתו הקודמת של הנשיא עם הרבנים, האדמו"ר מויז'ניץ, ראש ישיבת פוניבז' הרב ברוך דוב פוברסקי, האדמו"ר מרחמסטריוקא והרב גוטרפב, בה עלה גם עניינו של האסיר, עדכנם הנשיא כי לאחר שברר את הנושא עם הגורמים הרלוונטיים, אין ביכולתו לסייע בקידום הבאתו של האסיר ארצה והפנה אותם אל הגורמים המשפטיים העוסקים בנושא. הנשיא שוחח עמם כנציגי הרבנים אשר נכחו בפגישה כולם".

הנשיא הוסיף ואמר כי "פגישתו עם הרבנים היתה חשובה וראויה לציון וכי ישמח בהמשך קיומו של ערוץ הקשר עמם בכל נושא העומד על הפרק".

כזכור הגיעו האדמו"רים מויז'ניץ, רחמסטריווקא, וכן הגרב"ד פוברסקי אל משכנו של הנשיא רבלין כשהם מלווים בח"כ יעקב ליצמן והנגיד שלמה ורדיגר במטרה לסייע לאסיר הנמצא בכלא האמריקאי ל-28 שנות מאסר מתוכם ריצה כבר 14 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר