קאברים ל"בן פייגא": הגרסה הרגועה והגרסה הסוערת

חשבתם שהמוזיקה ב"בן פייגא" של ליפא הלכה רחוק יותר מדי? תקשיבו לאבי מילר שמבצע את השיר עבורכם עם מוזיקה רגועה יותר. חושבים שליפא מעודן מדי? דודי קפלר יקפיץ אתכם עם גרסה תוססת במיוחד (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מילר והמעורבים בביצוע הרגוע, יחסית (באדיבות המצלם)

במשך חודשים השיר "בן פיגא" נוגן בעיקר בחתונות ושמחות חרדיות ולא זכה לחשיפה נרחבת. אולם עם שחרורו של הקליפ הפרובוקטיבי (במידה מסויימת) של ליפא שמלצר לשיר, הוא הגיע גם לאוזניהם של אלו שלא משתתפים ערב ערב בחתונות חרדיות.

"בן פייגא" של ליפא שמעלצר

כצפוי, הביצוע והקליפ עוררו סערה, בשיחות שלא לציטוט התבטאו אמנים מוכרים נגד המקצבים החדשים שליפא מכניס לתעשייה, בשיחות לציטוט הם נשמעו נינוחים יותר. השאלה הגדולה ביותר הייתה מה הרגיז את המבקרים - הקליפ שמציג חסידים רוקדים לרבי נחמן באווירת מועדון, או המקצב של השיר - ללא קשר לקליפ.

בן פייגא של ליפא - בחתונה

הביצוע הרגוע

כך או כך, משחרר הזמר אבי מילר ביצוע משלו ללהיט שעורר סערה, והפעם מדובר בביצוע רגוע יותר במידה מסויימת.

הביצוע של אבי מילר - "בן פייגא"

את השיר "בן פיגא" הלחין מאיר רוזנברג מארה"ב, ובביצוע הנוכחי מצטרפים אליו המעבד והמלחין שמואל יפת ונגן הקלרינט דוד קליגר (רדיו 'קול חי') על המיקס יניב בלאס. אתם מעדיפים קליפ וידאו? נספר לכם שמילר עובד על קליפ מצולם לשיר.

פי 1000 יותר ליפא שמעלצר

כהתחשבות בצד השני, שדווקא מעדיף מוזיקת טראנס עוצמתית וחושב שהסגנון של ליפא עדין מדי (יש כאלו?) קבלו את הביצוע של דודי קפלר ל"בן פייגא", שבערוץ היוטיוב שלו נכתב: "השמעת השיר תחת השפעת אלכוהול מומלצת".

וכך היה נראה הקליפ של ליפא אם היה מצולם לפני עשור:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר