"הציידים": חוברת הסתה נגד מגייסי החרדים לצה"ל

קמפיין החרד"קים עולה שלב, וכעת מפרסמים אותם קיצונים חוברת ובה מופיעים תמונותיהם ופרטיהם האישים של העוסקים בגיוס חרדים לצה"ל המכונים "ציידי הנשמות אשר מכרו נשמתם לשטן" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

קמפיין החרד"קים נגד חיילי צה"ל עולה שלב, והפעם כמו בפעם הקודמת הוא מכוון כלפי בכירים בגיוס חרדים לצה"ל. בחוברת המכונה "הציידים", שהופצה היום בריכוזים החרדים, מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של הקצינים הבכירים, אזרחי עובדי צה"ל העוסקים בגיוס החרדים.

בעמוד הראשון של החוברת נכתב הרשת "הרשת נחשפת הציידים הפנים והשמות של ציידי הנשמות".

בעמוד השני תחת הכותרת "הגייס החמישי קודח בספינה" ו"נמכרנו אני ועמי" נכתבו המשפטים והעובדות לטענתם מאחורי גיוס החרדים: "מאות גייסים חרדים - אויבים לצעירים". ו"מיסיונרים מקצועיים - עם חזות חרדית". עוד נכתב כי "למען בצע כסף - מכרו נשמתם לשטן" ו"מאות מיליונים - בונוסים על הראש".

עמוד מתוך החוברת, בחלק המטושטש מופיעים פרטיו האישים של המגייס, כולל כתובת, תעודת זהות ומספר טלפון.

לאחר מכן ועל פני 17 עמודים פורסמו שמותיהם, תמונותיהם ופרטיהם האישיים של הבכירים בגיוס החרדים כמו מפקד מדור בני ישיבות, אחראי על הגיוס באגף כוח אדם. כמו גם המגייסים בחטיבת גבעתי ונצח יהודה.

בעמוד האחרון ובו המסר העיקרי של העומדים מאחורי החוברת "לזיכרון עולם בעולם התורה. יזכרו אלו את אלפי החיילים שנפלו למסלולי נצ"ח שח"ר וגבעתי, שנשבו בידי בני עוולה "ציידי הנשמות" אשר מכרו נשמתם לשטן". עוד נכתב "ארץ אל תכסי דמם. זכרו נא מה יעץ בלעם בן בעור. זכור ואל תשכח".

כזכור, לפני כחודשיים פורסמה חוברת דומה שבמרכזה עמדו קציני ומפקדי מדור בני ישיבות בבסיס תל השומר.

בחוברת המכונה "שמד, מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של הקצינים הבכירים המפקדים על המדור. בצה"ל הודיעו אמש כי "פרסומים אלה יועברו לידי גורמי האכיפה בהקדם".

בחוברת מספר פרקים: תפאורה, הריכוך, החיכוך, הסלקציה, התעמולה ועמק הבכא. לאחר המבוא נכתב כי יש "לתת לתמונות לדבר" ומופיעות תמונותיהם של שני הקצינים הבכירים בהם רב-סרן י' שתפקידו רכז פרויקט שילוב חרדים, ולפי חוברת המחאה, הוא מתמחה בגיוס ושילוב חרדים בצה"ל.

כמו כן, פורסמו תמונתו של סגנו, סרן י' המשמש כקצין מדור שילוב חרדים ולפי חוברת המחאה הוא זה שמאתר ומשכנע חרדים להתגייס לצה"ל. מדובר בתפקיד רגיש במיוחד שרבים העדיפו שלא לכהן בו.

לא ברור עתה כיצד צה״ל יתמודד עם החוברת המדוברת שעשויה לגרור אחריה איומים על חייהם של אותם קצינים מצד קיצוניים חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר