גיבוי רבני

הרב שטרן מגבה את עוזרו אבינועם קוטשר: "מזועזע מהכוונה לפטרו"

רבה של ירושלים הרה"ג אריה שטרן מפרסם הודעת גיבוי חד משמעית בראש לשכתו אבינועם קוטשר בעקבות הזמנתו לשימוע. ""אני מזועזע מהכוונה לפטר את עוזרי", אומר הרב שטרן (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אריה שטרן (צילום: פלאש 90)

רבה של ירושלים הרה"ג אריה שטרן מפרסם הבוקר (שלישי) הודעת גיבוי חד משמעית בראש לשכתו אבינועם קוטשר בעקבות הזמנתו לשימוע לפני פיטורין בפני יו"ר המועצה הדתית בירושלים יהושוע ישי.

במקביל הצהיר הרב שטרן על תכנית חדשה במסגרתה יקרא לרבנים לבקר בתי עסק כדי לוודא שעבודת המשגיחים נעשית כהלכה.

"אני מזועזע מהכוונה לפטר את עוזרי בגלל שנכנס לבתי עסק לבדוק האם מערך הכשרות פועל כראוי. אדרבה, אני מצפה שפעולה זאת של העוזר תזכה לעידוד ולתשבוחות", כתב.

הרב הוסיף כי "לגופם של דברים ברור שכשם שאני רשאי להיכנס לבתי עסק ולבדוק האם יש דברים הטעונים תיקון כך גם אני יכול לשלוח את עוזרי לפעול בשמי בשטח".

עוד כתב הרב: "יתרה מזו, בתכניתי לבקש מרבנים נוספים שיתפרסו בעיר וירחיבו את מעגל המבקרים בבתי העסק ובדרך זו נזכה שירושלים בירת ישראל תהה גם גם הבירה בנושא הכשרות, ויוכלו כולם גם עולי רגלים להיות בטוחים בכניסתם למסעדות ובתי אוכל להם יש תעודות כשרות חתומות על ידי רבני ירושלים".

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", אבינועם קוטשר, ראש לשכתו של הרב שטרן, זומן לשימוע בפני יו"ר המועצה הדתית בירושלים יהושוע ישי, זאת בעקבות האשמות קשות נגד קוטשר.

ישי שיגר מכתב חריף ביותר לקוטשר, בו הוא שוטח את ההאשמות הקשות כנגדו, בין היתר, תקיפת עובד, איומים והדלפות לתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר