ה"מופת" שמרגש את ברסלב

תקדים עולמי: תאומות נישאו לתאומים וילדו בהפרש 20 דקות

לראשונה בעולם: אחיות תאומות שנישאו לאחים תאומים, ילדו שתי בנות בהפרש 20 דקות. הסבתא המאושרת: "הצדיק מיבניאל אמר לי 'תהפכי לסבתא בבת אחת'". אחד האבות: "זה נס גלוי" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
האחים התאומים יחד עם הבנות שנולדו (צילום: באדיבות המצלם)

כזה סיפור עוד לא שמעתם, מהטעם הפשוט שאירוע כזה טרם התרחש בעולם: שתי תאומות - שנולדו בהפרש של כ-20 דקות האחת מהשנייה - הנשואות לשני תאומים - שנולדו גם הם בהפרש של כ-20 דקות האחד מהשני - ילדו בנות גם כן בהפרש של 20 דקות האחת מהשנייה. בחצר ברסלב ביבניאל בטוחים כי מדובר במופת, לא פחות, של "הצדיק מיבניאל" הרב אליעזר שלמה יהודה שיק זצ"ל, שהלך לעולמו לפני תקופה.

הסיפור החל לפני מספר שנים, אז הגיעו לישיבתו של המוהרא"ש שיק זצ"ל ביבניאל שני אחים תאומים. בשלב מסויים קרא הרב לשני האחים ואמר להם כי יש לו שידוכים מצויינים עבור שניהם. הרב שידך בין שני התאומים לשתי התאומות והזוגות נישאו בהפרש של ארבעה ימים אחד מהשני.

לאחר מכן, כך מספרים במשפחותיהם של הזוגות, במהלך קבלת קהל שערך הרב בישראל הוא הודיע לאם הבנות התאומות כי היא עומדת להפוך לסבתא "בבת אחת". "לא הבנתי אז למה הרב התכוון, רק היום אני מבינה", סיפרה הסבתא בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריה, "כשהרב אמר לי את זה אף אחד עדיין לא ידע שהתאומות בהריון".

כאמור, לאחר מכן התברר כי שתי התאומות בהריון ושתיהן ילדו באופן טבעי וללא כל התערבות חיצונית. "הייתי צריכה לרוץ מחדר לידה לחדר לידה" סיפרה הסבתא המאושרת. השמועה עשתה לה כנפיים בבית החולים לניאדו בנתניה, שם נערכו הלידות, והרופאים והאחיות הגיעו לחדר היולדות בכדי לחזות בפלא, שטרם היה כמותו בעולם.

ערכנו חיפוש קצר ברשת בשביל לראות האם התרחשו אירועים דומים כאלו בעבר. מהבדיקה עלה כי מקרה כזה אכן טרם התרחש בעבר. מקרה מעניין אחד שנרשם והפתיע את העולם היה בשנת 2013. לפי הפרסומים אז, שתי תאומות מארה"ב נישאו לשני תאומים ולאחר מכן ילדה אחת מהתאומות בנים תאומים.

"ברוך ה', בזכות ברכתו של הצדיק זכינו אחי ואני, יחד עם הנשים שלנו, לחבוק בת ראשונה" סיפר ניב אחד מהתאומים ל"כיכר השבת". לדבריו, "זה היה ממש נס גלוי. דבר כזה עוד לא קרה בעולם. הגענו לבית החולים לניאדו כי הרב זצ"ל רצה שיבואו לכאן בגלל שהאדמו"ר מצאנז בנה את בית החולים במסירות נפש". בימים הקרובים שני הזוגות ישוחררו מבית החולים לבתיהם.

מזל טוב!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר