בעקבות "כיכר השבת"

איגוד הסמינרים מבהיר: המכתב נגד 'זלזניק' על דעת החתומים

יממה לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" מכתב בכירים באיגוד הסמינרים בו הם קוראים לסגירת סמינר זלזניק, מבהירים היום באיגוד כי המכתב הוא על דעת הרבנים שחתמו, אך לא נידון בארגון (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמינר זלזניק (באדיבות המצלם)

בעקבות מכתבם של חברי הנהלת "איגוד הסמינרים" בראשות יו"ר ההנהלה הרב זאב וולף נגד סמינר זלזניק באלעד שנחשף אמש (שני) ב"כיכר השבת" וקובע כי לדעתם יש לסגור את הסמינר, מוציאים היום חברי ההנהלה הבהרה לפיה המכתב נכתב על דעת שלושת הרבנים החתומים עליו אך לא על דעת הארגון כולו.

"מכתב שהתפרסם אתמול יום שני בשם איגוד מנהלי הסמינרים בנושא הסמינרים באלעד, לא נידון בהנהלת האיגוד. אלא נכתב על דעתם האישית של המנהלים החתומים במכתב, שפעלו בעבר בנושא" כותבים חברי ההנהלה.

על המכתב שנחשף אמש ב"כיכר השבת" חתומים כאמור הרבנים יו"ר הארגון הרב זאב וולף, הרב יחיאל מנדלזון והרב עזריה הילדסהיימר.

בין היתר נכתב במכתב חברי הנהלת אגוד הסמינרים כי: "בשעתו הובהר, מבלי להטיל דופי חלילה בגורמים אחרים שונים, כי לדעתנו המבוססת על ניסיון רב שנים בתחום החינוך העל-יסודי ברוח ישראל סבא, הרי שהקמת סמינר נוסף בעיר ללא תיאום עמנו תזיק ליצירת מסגרת חינוכית על יסודית בעיר".

ראשי איגוד הסמינרים ממשיכים להסביר את ההתנגדות שהייתה להם להקמת סמינר 'זלזניק': "הדברים נכונים בפרט מאחר והיקף הקמת הכיתות בגיוון המגמות והמסלולים דורש היערכות והמתנה רגועה כדי להצליח בקידום הבנות וכל תחרות עלולה לגרום לאי יציבות שתטלטל את מערכת החינוך בעיר.

"לפיכך הבענו עמדתנו הברורה שנתקבלה על דעת כולם, כי לעת עתה לא יפתחו תיכונים מתחרים שיפגעו במרקם החינוכי והחברתי של הסמינר העל-יסודי לבוגרות בית יעקב, שהיה בשלבי התגבשותו הראשוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר