הקרע בעיריית חיפה

גפני במכתב חריף לראש-העיר חיפה: אל תפר הסכמים

יו''ר תנועת דגל התורה מגיב במכתב חריף לטענותיו של ראש עיריית חיפה, יונה יהב ולהודעתו כי לא ימנה את נציג דגל התורה בעיר מיכי אלפר כסגנו: "אל תסתתר מאחורי תירוצי סרק" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלפר עם יהב. יפר הסכמים? (כיכר השבת)

המאבק בחיפה: יו''ר תנועת דגל התורה, ח"כ משה גפני מגיב במכתב חריף לטענותיו של ראש עיריית חיפה, יונה יהב ולהודעתו כי לא ימנה את נציג דגל התורה בעיר מיכי אלפר כסגנו - בניגוד להסכם הקואליציוני.

בפתח המכתב כותב גפני: "קיבלתי את מכתבך מ- טז' באלול תשע"ה, 31.8.15 ולמען האמת לא התפלאתי.

הרב מיכי אלפר הינו שליח ציבור מסור ונאמן המייצג את שולחיו ואת העיר חיפה בכלל בכבוד ובכישורים נדירים.

מיכי אלפר מתגורר בשכונת נוה שאנן יחד עם מאות משפחות מחבריו שאתה אינך מעוניין שהם יגורו בשכונה זו ולא השלמת, וכן גם אמרת לי, עם העובדה שהם גרים שם וההתפתחות החרדית בעיר.

"מזה זמן רב שאני שומע שאתה אומר באירועים שונים כי אתה לא תאפשר למיכי אלפר לכהן כסגן וזאת בניגוד מוחלט להסכם הקואליציוני שהיה הבסיס לתמיכת יהדות התורה – אגודת ישראל ודגל התורה לתמיכה בך לראשות העיר וכניסתם לקואליציה".

גפני ממשיך וכותב: "קיימים שני סוגי אנשי ציבור - יש המייצגים את התושבים אצל ראש העיר ויש המייצגים את ראש העיר אצל התושבים. מיכי עשה את שני הפרמטרים בנסיבות ולגופו של עניין, אתה ככל הנראה היית מעדיף רק את האופן השני".

גפני מתייחס לגופו של עניין, ומדגיש כי "אין בנושא המדובר כל קשר למיכי אלפר (מלבד היותו תושב השכונה), מועדון "עמודי עולם" נבנה בין היתר גם מכספי העמותה, כלומר מתושבי השכונה בעיקר, על מנת שישמש מועדון לילדים תושבי השכונה וההחלטה להפעיל את המועדון התקבלה ע״י רבני השכונה.

"באם הינך רוצה להפר את ההסכם הקואליציוני ולא לאפשר למיכי אלפר להתמנות כסגן במחצית השנייה של הקדנציה ולמנוע ייצוג של חלק גדול ממצביעי יהדות התורה שאף הצביעו עבורך, אנא אל תסתתר מאחורי תירוצי סרק שמשום מה שיערתי שהם יבואו.

"לסיום, כידיד הרשה לי לתת לך עצה אל תלך בדרך זאת ומנע רגליך מנתיבות אלו, לא תהא תפארתך בהליכה על מסלול לא ישר, לא הגון, לא צודק, לא אמיתי והאמת אף לא חכם.

"אני אף מוכן להשקיע זמן בכדי ליישר את ההדורים המלאכותיים שנוצרו ביניכם כאשר כמה "נשמות טובות" סביבך מלבות את האש ומתפרנסות מכך", חותם גפני את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר