ברוך דיין האמת

לאחר חיפושים ממושכים: נמצאה גופתו של אמיר אוחנה ז"ל

זוהתה גופתו של אמיר אוחנה שנעדר מאז ראש השנה באומן שבאוקראינה. הגופה נמצאה באגם מים סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב. במשרד החוץ פועלים להבאתה לקבורה בישראל (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אמיר לצד זירת החיפושים (צילום: אלחנן, זק"א אומן)

ארגון זק"א דיווח הערב (מוצאי שבת) כי גופה אותרה באגם המים הסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה. זמן קצר לאחר מכן דווח כי הגופה זוהתה ומדובר באמיר שלמה אוחנה, שנעדר מזה מספר ימים באומן. במשרד החוץ ובשגרירות ישראל באוקראינה פועלים להבאת הגופה לקבורה בישראל במהירות.

מזק"א נמסר: "במשך כל השבת נמשכו החיפושים והסריקות באגם וביער. לפני כשעה זיהו המתנדבים ראש במים שבאגם. המתנדבים חילצו את הגופה שזוהתה כאמיר שלמה אוחנה ז"ל. אמיר נמצא שבגדי השבת על גופתו ללא נעליים וגרביים. ככל הניראה ישב על המזח וטבל את רגליו במים ואז קיבל התקף ונפל למים".

ביום שישי פרסמה רעייתו של אוחנה סרטון בו ביקשה עזרה בחיפושים אחר בעלה. "אני מתחננת בכל לשון של בקשה, אני מיטל אוחנה - אישתו של אמיר, הוא לא חזר הביתה, אף אחד לא מוצא אותו". אמרה מיטל כשהיא בוכה והוסיפה: "הבנות שלי כל היום בוכות ומחפשות אותו, אני מבקשת ממי שיכול לעזור לי - שיעזור. בבקשה, אני מתחננת, תעזרו לי".

הסרטון שפרסמה רעיית ההרוג (באדיבות זק"א)

מיטל פנתה גם לראש הממשלה: "ביבי נתניהו, ראש הממשלה, שאני מאמינה בך, תנסה לעזור, אני מרגישה שהכל תקוע ושוכחים מאיתנו לאט לאט". "הוא יכול להיות פצוע באיזה מקום, הוא הבעל שלי, הוא החיים שלי, אני לא יכולה בלעדיו דקה" סיימה בכאב את דבריה.

התיעוד האחרון של אמיר (צילום: מצלמות אבטחה, באדיבות "וואלה NEWS")

אמיר אוחנה נראה לאחרונה ביום השני של ראש השנה בשעה 14:00, בשביל שבין בית הקברות היהודי המרוחק לבין אגם התשליך. ביום חמישי פורסם התיעוד האחרון של אמיר אוחנה כפי שנקלט במצלמות האבטחה בבית הארחה בו שהה בחג. בתיעוד, שפורסם לראשונה על ידי העיתונאי יקי אדמקר באתר "וואלה NEWS", ניתן לראות את אוחנה מתהלך בבית ההארחה כשמגבת על כתפו ביום שלישי קצת לאחר השעה 04:00, ככל הנראה בדרכו למקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר