בעקבות הפיגועים

רב העיר קרית גת ממליץ: "להצטייד בנשק ולהפסיק להעסיק ערבים"

גל הטרור שפוקד את ישראל גורם לחשש רב בקרב האזרחים. רבה של העיר קרית גת הגאון רבי משה הבלין אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי יש להפסיק להעסיק ערבים בענף הבניה: "צריך להעסיק תאילנדים". קרא לאזרחים בעלי רישיון לשאת כלי נשק (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב משה הבלין (צילום: שמוליק סופר, באדיבות COL)

בעקבות גל הפיגועים שפוקד את האזורים השונים בארץ, רבה של העיר קרית גת הרב משה הבלין קורא בשיחה עם "כיכר השבת" לתושבים המחזיקים ברישיון נשק - לשאת כלי נשק ולנעול את דלתות הבתים. בנוסף, ממליץ הרב לחדול מלהעסיק ערבים בענף הבנייה ולהעדיף עובדים תאילנדים.

"צריך לעשות מה שאפשר - כמו לנעול את דלתות הבית" אמר הרב הבלין בשיחה עם "כיכר השבת". "מה שראינו בפיגוע שעבר (בקרית גת. צ.ג) שחיים נצלו בגלל שדלת הייתה סגורה וגם ההפך".

הרב הוסיף כי תושבים שיש להם אישור נשיאת נשק - מומלץ שיחזיקו בנשק: "לא חושב שכל אחד צריך להחזיק נשק" אמר, "אבל מיש שיש לו רישיון לנשק כדאי שיחזיק, זה חשוב מאוד".

"יש פה הרבה ערבים בתחום הבנייה" הוסיף הרב ואמר כי "צריך להיזהר. צריך להעסיק תאילנדים ולהפסיק להעסיק ערבים".

לצד זאת קרא הרב גם "לבדוק מזוזות ותפילין ולהתחזק בתורה ומצוות. בחודש אלול עשינו מבצע בדיקות וצריך לעשות זאת שוב".

הרב התייחס לפיגוע שהתרחש בשבוע שעבר שבו מחבל ערבי חמוש בסכין חטף את נשקו של חייל, נמלט לבניין, נכנס לדירה ונהרג בחילופי אש עם שוטרים ואמר כי "ברוך השם קרה פה נס גדול - יכל להיות כאן פיגוע קשה".

דבריו של הרב מצטרפים לדברי המפכ"ל לשעבר אסף חפץ, שקרא לאזרחים לשאת נשק. המפכ"ל סבור כי גל הפיגועים אינו חלק מאינתיפאדה. בשיחה עם "כיכר השבת" אמר חפץ: "אני לא רואה את זה כמו אינתיפאדה, אבל זה גל טרור. לדבריו, "אין כאן תשתית טרוריסטית שפועלת מאחורי כל הפיגועים אלא רק מפגע בודד ולכן הנזק יותר קטן".

כאמור, בעקבות המצב הביטחוני חפץ קורא לאזרחים לשאת נשק: "אזרחים שיש להם רישיון לנשק צריכים להוציא נשק, אלו שאין להם רישיון אני בעד שיילכו ויעשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר