עפרא לפומייה

נתן זהבי פוער פיו: "מזוזה? סתם חתיכת פלסטיק שהרכיב ערבי"

שדרן הרדיו נתן זהבי שוב פוער פיו נגד קודשי ישראל, ובתוכניתו תקף קמפיין לבדיקת מזוזות בהשתתפות ח"כים: "אין גבול לטמטום, מה יגידו הדתיים שנרצחו? הקלף לא היה כשר?" עפ"ל (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: משה שי - פלאש90)

גרבוז לא לבד: השדרן נתן זהבי, מגיש התוכנית 'זהבי עצבני' ברדיו ללא הפסקה, השתלח הבוקר (חמישי), בתוכניתו נגד קמפיין המזוזות שמובילים שרת התרבות מירי רגב וחבר הכנסת איתן כבל ופער פיו בחוצפה נגד קודשי שמים: "מה זה מזוזה? סתם חתיכת פלסטיק שפועל ערבי הרכיב באיזה מפעל", עפרא לפומייה.

"אין אצלם גבול לטמטום", פסק ותהה, "מה יגידו כל אותם אנשים דתיים וחרדים יצאו לתחנת הרכבת ונרצחו, המזוזה לא הייתה קשורה? הקלף לא היה כשר?".

זהבי לא עצר כאן ומתח ביקורת נוקבת נגד יוצרי הקמפיין: "שני חברי הכנסת מסבירים שמזוזה אצלי זה קודם כל הגנה, שמירה, בית יהודי שהקדוש ברוך הוא שומר על הבית הזה. תגידו לי אתם זוכרים את הרצח בבית הכנסת בירושלים? הקדוש ברוך הוא שמר על בית הכנסת? הוא שמר על קבר יוסף מפני מציתים? הקדוש ברוך הוא שמר על משפחת פוגל שנשחטה בביתה? ואחר כך שאומרים לכם שאתם פרימיטיביים אתם כועסים".

מנכ"ל איגוד רבני קהילות, עמיחי אליהו, עומד מאחורי הקמפיין הגיב לדברים הנבזיים: "יש מי שכואב לו לראות את החיבור של הציבור הישראלי למסורת והקשר של החברה הישראלית לאביהם שבשמיים".

"מה שזהבי עשה הייתה דמגוגיה בגרוש, כדי להשפיל את ערכי עם ישראל ולהפוך את המזוזה לעבודת אלילים באמצעות השוואות לא נכונות. לצערם, הציבור הוכיח בבחירות שהוא בז לגרבוז והוא מחובר למסורת ועד כה הצטרפו כבר אלפים שהורידו את האפליקציה ושלחו את המזוזה לבדיקה חינם אין כסף", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר