מהומה בשיעור השבועי

נציג 'קול ברמה' סולק, הגר"י תקף את הרדיו: 'רשעים מרושעים'

מהומה חסרת תקדים בשיעורו השבועי של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף. נציג "קול ברמה" גורש על ידי חסידי הרב שתקף את הנהלת הרדיו: "רשעים מרושעים, החרימו אותי במשך שנה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: כיכר השבת )

דרמה במהלך שיעורו השבועי של הראשל"צ ונשיא בית הדין הגאון רבי יצחק יוסף: נציג תחנת הרדיו 'קול ברמה' שהגיע להעביר בשידור חי את שיעורו של הגר"י יוסף הותקף באלימות וסולק. הראשל"צ ניסה להרגיע, אולם לאחר מספר דקות תקף במילים חריפות את תחנת הרדיו "קול ברמה" ובעליה.

הדרמה מתחוללת על רקע המאבק ברחוב הספרדי, כאשר מחד מכתבו של הגר"י יוסף נגד העברת השיעור ומאידך המכתב אותו הציגה "קול ברמה" ובו הרב מאשר את העברת השיעור. הערב העבירו ב'קול ברמה' את שיעורו של הגר"י יוסף, אולם משתתפים בו בחרו לתקוף את שליח הרדיו למקום.

השיעור הופסק מספר פעמים בשל הרעש בהיכל בית המדרש. עם זאת, חלק מהקהל שהגיע לשיעור לא אהב את תקיפתו של איש 'קול ברמה' ונשמעו צעקות "חילול ה'" לעבר התוקפים.

הגר"י יוסף, שהפסיק למספר רגעים את השיעור, ביקש מהנוכחים שלא לתקוף את נציג 'קול ברמה' ולאפשר לו להמשיך להעביר את השיעור. בכך, המהומה נרגעה לכמה דקות, כאשר השיעור השבועי נמשך.

דקות לאחר מכן המהומה פרצה שוב וחלק מהקהל שב לתקוף את נציג 'קול ברמה'. המקובל רבי בניהו שמואלי, שהיה "הרב המקדים" בשיעור, התערב וביקש מהציבור להירגע: "לעזוב אותו, להפסיק", אך גם זה לא עזר. המהומה נמשכה בבית המדרש, והראשל"צ הגר"י יוסף קרא לעבר הקהל: "אני אוסר עליכם להתערב, שבו בשקט".

בשלב זה, נשמע ברמקול הראשון לציון כשהוא תוקף את התחנה ובעליה בשיחה עם המקובל הרב בניהו שמואלי: "שנה שלימה לא העבירו את השידור, ועכשיו באו להפריע. קול ברמה, רשעים מרושעים. זה תורה דרבים, שנה שלימה לא העבירו את השיעור שלי, החרימו את השיעור שלי שנה שלימה, עכשיו באים? איזו חוצפה - איזו חוצפה".

"זה צבי עמאר, הרשע הזה מצרפת, רשע גדול" המשיך הגר"י יוסף בדבריו הקשים: "הוא ואריאל אדרעי, רשעים גמורים אלה". המהומה בבית המדרש נמשכה והראשל"צ קרא בזעם: "נו מספיק, באתם פה להפריע? די! די! חצופים!".

מרדיו 'קול ברמה נמסר: "אנו מצטערים להיווכח כי עבריינים חובשי כיפה מנסים למנוע את הפצת שיעורו של מרן הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א וזאת למרות אישורו המפורש של מרן להעברת שיעורו ב'קול ברמה' הן בשיחות על פה והן בכתב. בכוונתנו למצות את הדין עם העבריינים וכבר הערב תוגש תלונה במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר