"הילדים היו בחרדה"

טרגדיה קשה באשדוד: גננת חרדית נפטרה מול ילדי הפעוטון

גננת חרדית נמצאה ללא רוח חיים בפעוטון בו עבדה ברחוב מבצע חורב באשדוד. הילדים היו בחרדה ואחד מהם נפצע קל משברי זכוכית. מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית אין חשד לפלילים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות מד"א)

טרגדיה קשה בקהילה החרדית: גננת חרדית נמצאה היום (ראשון) ללא רוח חיים בפעוטון בו עבדה ברחוב מבצע חורב באשדוד בו בזמן שהילדים הלומדים בגן שהו במקום.

צוותי הצלה בהם מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו לגן, בעקבות הורים שהגיעו לקחת את ילדיהם ושמעו בכיות בפנים כאשר הגננת לא פתחה את הדלת, פרצו את דלת הכניסה ומצאו את הגננת כשהיא ישובה במקומה, מחוסרת הכרה וללא דופק ונשימה. למרבה הצער, רופא מד"א נאלץ לקבוע את מותה.

הילדים שהיו בפעוטון הותקפו בחרדה ואחד מהם אף נפצע קל משברי זכוכית.

כוחות משטרה ממרחב לכיש שהגיעו לזירה החלו בחקירה ראשונית כדי לבדוק את נסיבות מותה ומסרו כי אין חשד לפלילים.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "מדובר באירוע קשה. כשהגענו למקום הגן היה נעול ואזרחים נכנסו מהחלון ומסרו לנו כי בתוך הגן יש גננת ללא הכרה.

"לאחר שהדלת נפתחה הגענו לגננת שהייתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותה. הילדים שהיו בגן היו בחרדה ואחד אף נפצע קל משברי זכוכית. יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל מרחב לכיש. צוותי זק"א פועלים בזירה".

מדוברות מד''א נמסר כי "בשעה 13:03 נמסר למד"א מרחב לכיש על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבניין מגורים ברחוב מבצע חורב באשדוד. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 35. נסיבות האירוע אינן ברורות".

דובר המשטרה מסר כי "לפני זמן קצר דווח למשטרה על אשה אשר נמצאה ללא רוח חיים בתוך פעוטון פרטי בגן חורב ברובע ג' בעיר אשדוד. למקום הגיעו ניידות סיור של משטרת אשדוד וכוחות הצלה נוספים שנאלצו לפרוץ פנימה. במקום נמצאה האישה (המשמשת כגננת במקום) כשהיא ישובה ללא רוח חיים, ובהמשך נקבע מותה.

"נכון לעכשיו טרם הוברר מה גרם למותה של האשה, אולם מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי אין חשד לפלילים בשלב זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר