הטרגדיה בפעוטון

"התינוקות בכו והיו בהיסטריה"; הגננת חיה איילה רוזנברג ע"ה

תושביה החרדים של אשדוד מתקשים לעכל את הטרגדיה הקשה בפטירתה של הגברת חיה איילה רוזנברג ע"ה, בעיצומו של יום שגרתי בפעוטון הילדים. הלווייתה הערב בשעה 18:30 (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גן ילדים, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי)

הטרגדיה בפעוטון באשדוד: תושביה החרדים של העיר אשדוד מתקשים לעכל את הטרגדיה הקשה בפטירתה הפתאומית של הגברת חיה איילה רוזנברג ע"ה, בעיצומו של יום שגרתי בפעוטון הילדים, בעוד ילדי הפעוטון נותרו לבדם כשהם בוכיים ובחרדה.

מסע הלוויה יצא בשעה 18:30 בערב מביתה ברחוב מבצע חורב 2, רובע ג' אשדוד, לעבר בית העלמין באשדוד בהשתתפות רבנים והמוני תושבים המומים וכואבים.

המנוחה ע"ה הותירה אחריה את בעלה ר' ישראל רוזנברג, מחשובי האברכים בחסידות גור באשדוד, וכן שלושה ילדים יתומים שהקטן שבהם הינו בן שנתיים ימים. אביה הרה"ח רבי נפתלי חיים רוזנבוים שוהה בחו"ל ולא יספיק להגיע להלוויית בתו.

(צילום: רועי עידן - ynet)

השכנים ההמומים מתארים את רגעי האסון הקשה כאשר הילדים בגן החלו בוכים ואילו ההורים שביקשו לקחתם הביתה לא נענו והדלת היתה נעולה.

בעלה של המנוחה ואברך נוסף ניסו לפרוץ את הדלת אולם ללא הצלחה. בסופו של דבר פרץ שיפוצניק שעבד באזור פרץ את חלון הגן ונכנס פנימה וגילה את הגננת כשהיא ללא הכרה.

צוותי הצלה שהגיעו למקום פתחו במאמצי החייאה ממושכים אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

אבי טובול, כונן מד"א ואיחוד הצלה, סיפר: "קיבלנו קריאה על התעלפות בגן ילדים. כשהגענו למקום הוא היה נעול ואחד הכוננים שכבר היה בשטח ניסה לפרוץ. אחד הכוננים הביא דיסק, ניסרנו את הסורגים והשחלנו את הכונן דרך החלון. זיהינו את האישה כשהיא לצערנו ללא רוח חיים.

"התינוקות, בני שנה-שנתיים, בכו והיו וקצת בהיסטריה. אחד מהם מצאנו עם פציעה קלה. הוצאנו אותם וטיפלנו בהם. כשסיימנו העברנו אותם לגורמים האחרים. לצערנו הם היו שם ככל הנראה קרוב לשעתיים ואולי יותר. בהמשך הגיעו ההורים ולקחו את הילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר