תקיפת הרב זמיר כהן

בעקבות התקיפה: דרעי פנה למ"מ המפכ"ל שיתערב אישית בחקירה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פנה למ"מ המפכ"ל בנצי סאו וביקש שיתערב באופן אישי בחקירת תקיפת הגאון רבי זמיר כהן • דרעי ל"כיכר השבת": "אסור לעבור לסדר היום" • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
"אסור לעבור לסדר היום". השר אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

התקיפה החמורה • פרסום ראשון: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פנה הבוקר (רביעי), למ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו, וביקש ממנו שיתערב באופן אישי, בפרשת תקיפת הגאון רבי זמיר כהן, מגדולי מחזירי התשובה ונשיא ארגון הידברות.

דרעי ביקש ממ"מ המפכ"ל שידאג למיצוי החקירה ולכך שהמעורבים בתקיפה הנפשעת יועמדו לדין.

השר דרעי אמר הבוקר ל"כיכר השבת": "מדובר במעשה חמור ביותר, של תקיפת רב בידי תוקפים אלימים, אותם אנשים מוסתים, ניסו לפגוע בגאון הרב זמיר באופן פיזי וקיללו אותו באופן מחפיר, אסור לעבור על כך לסדר היום".

דרעי הוסיף: "העברתי כבר הבוקר פניה דחופה למ"מ המפכ"ל בנצי סאו על רקע התקיפה וביקשתי שיתערב באופן אישי במקרה החמור".

כזכור, מוקדם יותר אמר הגר"ז כהן בשיחה עם "כיכר השבת": "עצוב שמגיעים למקום כזה. בעקבות הסתה שהוא מכריז ברבים שמדובר ב"פלסטיני", אז אני לא אתפלא שאנשים מבינים שאני פלסטיני ובאים עם סכין ומנסים לדקור את הפלסטיני הזה".

"כבר אמרו בעבר שמילים מסוגלות להרוג - ובפרט אדם שיש אנשים שמושפעים מהקו התקיף והאלים שלו לאורך כל הדרך, אז לא פלא שבאו עם סכין ומי יודע מה תכננו הלאה".

הגר"ז כהן מדבר על הפחד מתקיפות נוספות ואומר: "אני לא חושב שצריך לחשוש, צריך להמשיך להרביץ תורה אבל נצטרך לצאת עם שמירה בימים האלה".

כזכור, אמש הותקף הגר"ז בידי ארבעה אלמונים, בעת שיצא משיעור בבית הכנסת היכל דוד בתל אביב. עוזרו נפצע בידו ותלמידיו הבריחו אותו לרכבו.

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "מהומה בבית הכנסת ברחוב מרגולין בתל אביב הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בגין תקיפה וקטטה במקום ציבורי".

"מדובר בדרשה שניתנה ע"י אחד הרבנים אשר ככל הנראה לא מצאה חן בעיני חסידיו של רב אחר ואלו בסיום הדרשה גידפו את נותן הדרשה ואף תקפו אותו", מסבירים במשטרה.

עוד נמסר כי "שוטרי תחנת שכונות שהוזעקו למקום עצרו ארבעה חשודים בשנות העשרים לחייהם תושבי צפת, בני ברק ושניים מהם מירושלים. החשודים יובאו הבוקר לביהמ"ש השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר