"סערת הפריצות" באלעד

מרן הרב שטיינמן הורה: לסגור את הישיבה גם בשבת

בקהילה החרדית באלעד זועמים על מראות הפריצות וחוסר הצניעות של תלמידות האולפנה של הציבור הדתי-לאומי מול ישיבת 'תורת חסד'. מרן הגראי"ל: לסגור את הישיבה גם בשבת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)

"סערת הפריצות" באלעד, בעקבות בעיות הצניעות סביב ישיבת "תורת חסד" נמשכת. בקהילה החרדית זועמים על הפעילות הבעייתית של התלמידות מהציבור הדתי-לאומי אל מול הישיבה.

לדברי התושבים, גם בשבת נמשכו מראות הפריצות וחוסר הצניעות בשל התנהגות של תלמידות האולפנה וחניכי תנועת הנוער "עזרא" של הציבור הדתי לאומי.

התושבים קובלים על כך שמדובר באזור חרדי ובסמיכות לישיבה קדושה ועל כן הכעס גדול שבעתיים. "לא ייתכן שבעיר חרדית תלמידי ישיבה ייחשפו למראות כאלו" אומרים התושבים.

ל"כיכר השבת" נודע כי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הורה לראשי הישיבה שבנשיאותו לסגור את שעריה במהלך השבת האחרונה והתלמידים שהו בביתם.

בישיבה מבקשים שראשי העירייה והעסקנים ייכנסו לעובי הקורה ויפתרו את המשבר הרוחני שבגינו תלמידי הישיבה הפסיקו ללמוד בבנין הישיבה בערבים וכן בשבתות.

כזכור לטענת מנהלי הישיבה, בשבועות האחרונים סובלים בחורי ישיבת "תורת חסד" בעיר מרעש אדיר בלילות וממראות של חוסר צניעות, זאת לדבריהם בגלל משחקי כדורגל שנערכים בסמיכות על ידי נוער שוליים וכן השתוללות נערים דתיים לאומיים החברים בארגון הנוער "עזרא".

רבני הישיבה חיפשו פתרון למצב אולם ללא הועיל. בעקבות כך החל מיום חמישי האחרון בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, נשיא הישיבה, מתפללים בחורי הישיבה תפילת ערבית בשעה מוקדמת והתלמידים לומדים לאחר מכן בבתי כנסיות סמוכים. מה שאומר בעצם - סגירת הישיבה בלילות.

ההחלטה התקבלה על ידי הגאון רבי ברוך דב דיסקין, ראש ישיבת "ארחות תורה" לאחר הנחיית מרן ראש הישיבה שאמר ש"בזמן שבו פועל פריצות אין לבני הישיבה לשהות במקום".

תושבים באזור מסבירים כי גם האולפנה השוכנת באזור גורמת לבעיות רוחניות רבות. "זה כשלון שהישיבה חלילה תיסגר והתושבים ימשיכו לסבול מהרעש וממראות חוסר הצניעות" אומרים השכנים המודאגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר