סגירת התיק נגד יצחק עידן

במשטרה מסבירים: המכתב נשלח בזמן, עידן עבר דירה

במשטרה מסבירים את העיכוב בהגעת המכתב המבשר על סגירת תיק החקירה נגד ראש עיריית לשעבר יצחק עידן בכך שהמכתב נשלח בזמן לכתובת באלעד בעוד עידן עבר לגור בבני ברק (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק עידן (צילום: כיכר השבת)

ראש עיריית אלעד לשעבר יצחק עידן התבשר בימים האחרונים על החלטת הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגדו מחוסר ראיות, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", אלא שעל השמחה העיבה העובדה שהמכתב נכתב כבר לפני כמעט שנה, ב-04/01/2015 אך עידן קיבל אותו רק בימים האחרונים.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר עידן כי "יש בעיה שאני צריך לבדוק אותה, המכתב יצא לפני שנה והוא נשלח אלי היום. מישהו עכב את זה לחינם".

בעקבות הדברים אומרים במשטרה ל"כיכר השבת" כי המכתב אכן יצא לפני כשנה וגם נשלח לעידן מיד לאחר מכן אלא שבעוד כתובת המגורים שלו שבידיהם הייתה בעיר אלעד ולשם נשלח המכתב, עידן עצמו עבר להתגורר בבני ברק ובעקבות כך לא קיבל את המכתב מיד עם צאתו.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף התייחס אמש להחלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגד עידן ואמר כי הוא מצפה לראות אותו חוזר לתפקיד ציבורי: "סופה של האמת לנצח ולצאת לאור".

לדברי הגר"ד יוסף: "אני מכיר את הרב עידן כבר שנים ארוכות ולכל אורך הדרך הייתי בטוח בחפותו. כתלמיד חכם וכאיש מאמין, הרב עידן התמודד בגבורה עם האשמות הקשות שספג והאמין בקדוש ברוך הוא שיגלה את הצדק".

בסיום דבריו אמר חבר מועצת החכמים: "עכשיו עם סיום הסאגה המשפטית אני מקווה לראות את הרב עידן חוזר לחיים הציבוריים וממשיך לתרום מכשרונותיו הברוכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר