ראיון בלעדי

שמעון גפסו ל"כיכר השבת": הזיכוי - בזכות ברכות הרבנים

לאחר שזוכה בבית המשפט, ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו זוקף בשיחה עם "כיכר השבת" את זיכויו לברכות הרבנים ומבטיח: "חוזר להשלים את התוכניות לטובת הציבור החרדי" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
"עינוי דין", גפסו (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו שזוכה היום (שני) על ידי בית המשפט מאשמת קבלת שוחד והפרת אמונים, אומר ל"כיכר השבת" כי הזיכוי בשל ברכותיהם של הרבנים.

"הייתי במוצאי שבת אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, הוא הבטיח לי שאצא זכאי בפרשה", סיפר בהתרגשות, "הבן שלי היה אצל הרב פינטו וגם הוא אמר שיהיו ניסים".

באשר למשפט עצמו אמר גפסו כי "היו אלו שנים קשות שבהם היה עינוי הדין. המשפחה שלי הייתה איתי ותמכה בי לאורך כל השנים אבל בהחלט עברנו תקופה קשה".

גפסו אצל האדמו"ר מבעלזא (צילום: באדיבות המצלם)

גפסו אומר כי יחזור ללשכת ראש העיר רק אחרי שיגיע להתפלל ברחבת הכותל המערבי להודות על הזיכוי במשפט. "אקח יומיים מנוחה, אתפלל בכותל ואחזור ללשכת ראש העיר", הוא אומר.

לסיום מדגיש גפסו כי עם חזרתו עם ייטיב עם הציבור החרדי ואומר כי "אחזור להשלים את התוכניות שהתחלתי בהיותי ראש עיר לטובת הציבור החרדי. תושבי נצרת עילית יכולים להיות מאושרים שאני חוזר".

גפסו הנמצא בחופשה זוכה מעבירות של קבלת שוחד, התניית שוחד והפרת אמונים. הוא הואשם בתחילה כי במהלך מערכת הבחירות ב-2008, הבטיח לפעילים במערכת הבחירות כי יעבדו בעירייה אם יזכה בבחירות. השופטת דיאנה סלע, מבית המשפט המחוזי בחיפה, קבעה בין השאר, כי בעת שניתנו ההבטחות לא היה הנאשם בגדר מועמד מבחינה חוקית.

גפסו בלשכת ראש העיר (צילום: באדיבות המצלם)

מוקדם יותר חשף "כיכר השבת" מופת של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו אשר אמש נכנס בנו של גפסו אליו להתברך לקראת הכרעת הדין היום.

הרב פינטו העניק את הבטחתו ואמר לגפסו: "תגיד לאבא שהערב הדלקנו את נר ראשון של חנוכה שזהו חג הניסים ומחר יהיו ניסים ונפלאות".

הבן סיפר זאת אמש לאביו ואכן בשעות האחרונות התקשרו מקורבי ראש העיר לרב על מנת להודות לו על ברכתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר