רוצה אחדות

אב הפעוט שנפצע קשה בפיגוע בי-ם מתחנן: "לא למחלוקות"

בנימין סיטבון, אביו של הפעוט יותם שמואל שנפצע קשה מדריסה בכניסה לירושלים, קורא לאחדות בעם: "המסר שלי לעם ישראל הוא חיבוק. להפסיק את המחלוקת וההבדלים, יש תורה אחת" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פינוי הפצועים מהפיגוע (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בנימין סיטבון, אביו של הפעוט יותם שמואל סיטבון שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה אתמול (שני) בירושלים, מבקש מהציבור בשיחה עם "כיכר השבת" להרבות בתפילה למען בנו.

כזכור, יותם בן השנה ושלושה חודשים נפצע קשה בפיגוע הדריסה בכניסה לירושלים. רופאי בית החולים הדסה עין כרם, אליו הועבר מבית החולים שערי צדק, נלחמו להציל את רגלו במשך שעות ארוכות, אך למרבה הצער נאלצו לקטוע חלק ממנה. מצבו מוגדר כעת קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייו, ובשעות הקרובות ינסו הרופאים להעירו.

"הוא ברוך השם בסדר. תתפללו שהרגל שלו תהיה בסדר. כואבת לו הרגל אבל הוא חזק", אמר האב ל"כיכר השבת" וסיפר על לא מעט אנשים שהגיעו לבית החולים כדי לעודד אותו: "באים אלינו לבית החולים, תודה רבה לגולשים, שימשיכו להיות מאוחדים. כל עם ישראל אחים זה לזה".

"המסר שלי לעם ישראל הוא חיבוק. להפסיק את המחלוקת וההבדלים. בסופו של דבר יש לנו תורה אחת והשם אחד ושנמשיך הלאה" הוא אומר.

כזכור, בשעות אחר הצהריים אתמול, הגיע מחבל ערבי עם רכבו לתחנת האוטובוס על ציר הרצל סמוך לגשר המיתרים בכניסה לירושלים, עלה על המדרכה ודרס מספר יהודים. 14 בני אדם נפצעו באירוע - בהם פעוט כבן שנה וחצי באורח קשה, שניים אחרים נפצעו באורח בינוני והיתר באורח קל.

הרבו בתפילה לרפואת התינוק יותם שמואל בן יעל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר