השר מספר 1

כבוד חרדי: הציבור מרוצה מליצמן - יותר מכל שרי הממשלה

בסקר מיוחד של מינה צמח ומנו גבע ל'פגוש את העיתונות' נשאלו הנסקרים "עד כמה אתה מרוצה מתפקודם של השרים?". יעקב ליצמן דורג ראשון עם 56.1%, דרעי בתחתית עם 18.9% בלבד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יעקב ליצמן, כבוד! (צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90)

יו"ר 'יהדות התורה' שר הבריאות יעקב ליצמן ממשיך להביא כבוד למגזר החרדי, ונבחר הערב (מוצאי שבת) בסקר חדשות 2 לשר ממנו הציבור הישראל הכי מרוצה - יותר מכל שאר חברי הממשלה.

בסקר מיוחד של מינה צמח ומנו גבע עבור התוכנית 'פגוש את העיתונות' נשאלו הנסקרים "עד כמה אתה מרוצה מתפקודם של השרים?". השר יעקב ליצמן נבחר במקום הראשון עם 56.1%, במקום השני נמצא שר התחבורה ישראל כץ עם 50.5% ולצידו שר הביטחון משה בוגי יעלון, גם הוא עם 50.5%.

במקום הרביעי נמצאת שרת המשפטים איילת שקד עם 46.9% ואחריה יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט עם 45.5%.

השר גלעד ארדן זכה לציון של 38% שרת התרבות מירי רגב עם ציון של 37.8 ואחריה שר האוצר משה כחלון עם 37%. ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה לציון של 32.1% ואחריו סוגר את הרשימה שר הפריפריה ויו"ר ש"ס אריה דרעי עם 18.9%.

היועץ האסטרטגי רוני רימון אמר באולפן חדשות 2: "אני חושב שבעצם נולדו פה שני 'כחלונים' חדשים, ליצמן וכץ, שני אנשים שמצליחים לגבור על התמיכה המפלגתית, פורצים את גג הזכוכית של המפלגה. בפרט ליצמן, יש לו פה תמיכה יוצאת מהכלל הוא בא ממפלגה חרדית מאוד קטנה והוא עושה את תפקידו טוב".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "יעקב ליצמן הוא באמת שר בריאות מעולה. עם ישראל התברך בו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר