"הוא רץ לדקור עוד אדם"

שבוע לפני החתונה ניטרל את המחבל: "הצלחנו לקפל אותו על המדרכה"

ישראל, בחור חרדי שמתחתן בשבוע הבא, היה בין האנשים שרצו אחר המחבל מגבעת זאב והצליחו לנטרל אותו. בשיחה עם "כיכר השבת", הוא משחזר את רגעי הדרמה ומצהיר: "לא מפחד" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

הפיגוע בגבעת זאב: כמה אזרחים רדפו אמש אחר המחבל שניסה להימלט מזירת פיגוע הדקירה בגבעת זאב והצליחו להשתלט עליו, ביניהם היה גם ישראל, בחור חרדי שנמצא כמה ימים לפני חתונתו.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא משחזר את שאירע: "הייתי בדרך לשכונת רמות בכביש 443 וראיתי המולה בתחנת דלק והגעתי לשם וראיתי אנשים רצים".

הוא משחזר את רגעי הדרמה במרדף: "זהיתי את המחבל רץ, הוא רץ בהתחלה לכיון גבעת זאב לדקור עוד בן אדם, רץ אחריו אדם עם נשק שלוף ורצנו כמה אנשים יחד, עד שהצלנו לקפל אותו על המדרכה".

תיעוד ממצלמות האבטחה: המחבל עוקב אחר האברך, דוקר ונמלט (צילום: באדיבות דניס דגים)

זו אינה הפעם הראשונה שבה ישראל נמצא בזירת פיגוע בגל הטרור הנוכחי ומעורב בניטרול המחבל. בפיגוע שהתרחש בשעות לפנות בוקר של הושענא רבה, בצומת הרחובות הנביאים-חייל ההנדסה, הצליח ישראל לסייע לנטרול המחבל פאדי עלון, שדקר חרדי ונמלט לכיון רחוב בר לב.

"גם שם חתרתי למגע. הייתי זה שעצר את הניידת משטרה והשוטר ירה בו. רדפנו יחד. ראיתי הכול מהתחלה", סיפר.

למרות הפיגועים, ישראל, שמתגורר בירושלים, לא מביע פחד: "צריך להיות ערני, אבל יש תחושת ביטחון, אני לא מפחד. זו המדינה שלנו ואנחנו צריכים להרגיש ביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר