גל ההשקות החל

LG G5 עושה מהפכה: מכשיר דגל יוקרתי שניתן לפירוק והרכבה

ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG השיקה את מכשיר הדגל הבא שלה - G5. השינוי המהותי ביותר שביצעה LG, הוא הוספת מודול בתחתית המכשיר שניתן להסרה ולהחלפה. כל הפרטים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ ושאטרסטוק)

תערוכת MWC 2016: ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG השיקה הערב (ראשון) את מכשיר הדגל הבא שלה - G5, ביום הראשון של תערוכת המובייל הגדולה בעולם MWC 2016. השינוי המהותי ביותר שביצעה LG, הוא הוספת מודול בתחתית המכשיר שניתן להסרה ולהחלפה במספר אמצעי חומרה שונים, מהלך שייתכן ויוביל לשינוי מהותי בשוק הסמארטפונים.

התוספת הנשלפת בתחתית הסמארטפון כוללת מצלמה שלישית שמעניקה למכשיר יכולות צילום משופרות יותר, דומה למצלמת כיס. המודול הנשלף כולל סוללה נפרדת בנפח של 1,200 מיליאמפר, שמחזקת את הסוללה הראשית, החלשה למדי בנפח של 2,800 מיליאמפר. LG תשחרר גם מספר מודולים נוספים שיאפשרו בין השאר גם נגן מוזיקה איכותי.

(יח"צ)

מלבד השינוי החשוב בהחדרת הרעיון המודולרי שגוגל הציגה באב טיפוס למכשיר המסקרן שלה - Project Ara, המכשיר לא מציג עוד שיוניים מרחיקי לכת, אלא המשך ישיר ל LG-G4, מכשיר הדגל הנוכחי של החברה.

המכשיר מכיל את ערכת השבבים החדשה של ענקית השבבים קוואלקום - Snapdragon 820, יחד עם זיכרון עבודה בנפח של 4 GB (שכבר הופך לסטנדרט במכשירי הדגל). והוא כולל מסך בגודל של 5.3 אינצ'ים באיכות 2K. הסוללה אמנם ירדה לקיבולת של 2,800 מיליאמפר אך היא כאמור מקבלת חיזוק של סוללת התושבת בנפח 1,200 מיליאמפר והיא כוללת טכנולוגיית טעינה מהירה.

(יח"צ)
(יח"צ)

מצלמת המכשיר האחורית הינה באיכות של 16 MP, ואילו מצלמת הסלפי קיבלה שדרוג לאיכות 8 MP וזווית צילום רחבה שתאפשר צילום פנורמי במצלמת הסלפי. המכשיר עצמו עוצב לראשונה בדומה לאייפון ולגלקסי של סמסמונג - בצורה מתכתית אחידה והוא יגיע בצבעים אפור, זהב, כסוף וורוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר