שידור חוזר

האבל וההספדים בפוניבז': צפו בהלווית הגרח"ש ליבוביץ' זצ"ל

אלפי בני ישיבות ואברכים הגיעו לגבעת ישיבת פוניבז' בבני ברק, בכדי ליטול חלק במסע הלוויתו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ' זצ"ל. צפו בהספדים בשידור חוזר (ברוך דיין האמת)

(צילום תמונה: יהודה פרקוביץ'; וידאו ושידור חי: כיכר השבת live)

ויהי בנסוע הארון: אלפי בני ישיבות ואברכים הגיעו לגבעת ישיבת פוניבז' בבני ברק, בכדי ליטול חלק במסע הלוויתו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ' זצ"ל. "כיכר השבת" העביר בשידור חי את מסע ההספדים בהיכל הישיבה.

מסע הלוויה נפתח באמירת פרקי תהילים וי"ג מידות על ידי הרב צבי אייזנשטיין, לאחר מכן הספידו: ראשי הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ןהגאון רבי ברוך דוב פוברסקי, וכן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ידיד נעוריו והבן רבי יעקב משה ליבוביץ.

הגרי"ג אדלשטיין אמר בהספדו כי הוא "המשיך בתורתו ובצדקותו את דרכו של הגאון מוילנא", והוסיף כי "הוא למעלה שמח עכשיו".

הגרב"ד פוברסקי אמר בהספדו כי "רבי חיים שלמה היה יחיד בדורו בהעתקת השמועה מזקנו מרן רבי ברוך בער זצ"ל ומרן הגרי"ז זצ"ל שחיבבו מאד וקבע עמו לימוד בחברותא עוד בבחרותו".

"היה חסיד ועניו וזכה שגופו נהפך לנשמה וראינו זאת בעיננו שהנשמה לא רצתה להיפרד מגופו הטהור עד שבחטאינו לקינו ונפלה עטרת ראשינו", הוסיף הגרב"ד.

הגרב"מ אזרחי, בהספד ראשון על ארון הקודש המוזהב של פוניבז', סיפר על ימי בחרותו של הגרח"ש, ועל זה שכבר בהיותו בחור צעיר היה איש תורה עמוק, והיה עוזר לאביו למסור את השיעור כלל ואביו לא סיים את השיעור לפני שהוא הספיק לומר את המשפט האחרון.

"כעת אנחנו מלווים את ה'ברכת שמואל עצמו', כאשר הוא גילם בדמותו את כל תורתו, גאונותו וצדקותו של סביו הגדול", הוסיף הגרב"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר