באנו לעזור

איך להכין קוביות קרח שקופות ויפות שימיסו את האורחים

אגב, מלבד האסתטיקה, הן נמסות לאט יותר מהקוביות הביתיות שאיכשהו תמיד יוצאות בגוון לבן עכור. איכשהו? לא בדיוק. הנה, כך תהפכו את קוביות הקרח שלכם ליפות בדיוק כמו במסעדה (מדריך, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
כמו קריסטל. קוביות קרח פוטוגניות (צילום: shutterstock)

סביר להניח שהבחנתם בהבדל בין קוביות הקרח שאתם מכינים בבית, לאלו שמוגשות במסעדה. בעוד האחרונות יפות ונוצצות, שלכם יוצאות בגוון לבן-מעונן ורחוקות מלהיות שקופות.

מלבד האסתטיקה, קוביות קרח עכורות (כלומר, התוצרת הביתית) נמסות מהר יותר מחברותיהן הצלולות, והופכות את המשקה למדולל ומימי מהר יותר.

אז הנה 3 דרכים להכין קוביות קרח דמויות קריסטל - בבית:

1. שדרגו את המים. אל תסתפקו במים מהברז, והשתמשו במים מסוננים - מפילטר או מבקבוק מים מינרלים שיתרמו רבות לצלילותן של הקוביות.

2. הרתיחו פעמיים את המים. ההרתחה הכפולה של המים המיועדים להפוך לקוביות קרח, תסנן מהם בועות אוויר ותסייע למולקולות מהן עשויים המים, להיצמד זו לזו בחוזקה רבה יותר, מה שיצור קוביות קרח חזקות יותר. וככל שהקרח חזק יותר, כך הוא נמס לאט יותר. רק ודאו שהמים מתקררים בין הרתחה אחת לשנייה.

3. יוצקים ומכסים. מרתיחים את המים פעם אחת (והמהדרין - פעמיים), מקררים, יוצקים למגש הקרח ומכסים מיד בניילון נצמד, מה שיבטיח כניסה של חלקיקי אוויר המחלישים את הקרח.

אתם באמת מנסים להרשים את האורחים שלכם? הכניסו פרוסות של פירות טריים למים, והקפיאו. בהמשך, הקוביות יעניקו למשקה טעם מיוחד יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר