האם האבלה בראיון ראשון על בנה הפעוט

אודיה ויינגוט: "אני מדמיינת שהוא עוד מעט יחזור וזה לא קורה"

געגוע, תחושות קשות ודברי חיזוק נשמעים מפיה של אודיה ויינגוט, אמו של הפעוט אליה ז"ל, שנשכח ונפטר ברכב • בראיון ראשון היא משתפת במה שעובר עליה וטוענת: "לא הכל בשליטתנו" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אליה ויינגוט ז"ל ואמו אודיה (צילום: מתוך פייסבוק)

אודיה וינגוט, אמו של הפעוט אליה ז"ל שנשכח שלשום (שני) ברכב באשדוד ומצא שם את מותו, מספרת הבוקר בראיון מרגש לגלי צה"ל על מה שעובר עליה מאז הטרגדיה בפטירת בנה האהוב. לדבריה, דבר כזה יכול לקרות לכל אחד ללא קשר לאחריות או חוסר מודעות.

"לא חושבת שאפשר לעכל את זה בחיים, כל דקה מחדש אני מדמיינת שהוא אולי נמצא אצל מישהי, אולי אצל הבייביסיטר, ושהוא עוד מעט יחזור, אבל זה לא קורה. זה באמת קשה", היא משתפת.

אודיה מספרת על השתלשלות האירועים הטרגית, ואומרת כי היא טוענת לאיציק בעלה ששכח את התינוק ברכב, ש"אין לו מקום להאשים את עצמו. הוא אדם מאוד אחראי. גם השומר בכניסה לגן אמר שהוא כל בוקר רואה איך בעלי חוגר את הילדים ואיך הוא לוקח אותם בשמחה לגן ושזה פשוט בלתי נתפס".

"אני הייתי בבית", מספרת אודיה על הרגע הקשה מכל עבורה, "בעלי עלה רק לקחת משהו ולרדת חזרה למטה לסידורים שהוא היה צריך לעשות, הוא פשוט עלה ואמר 'אני אנוח חצי שעה', ונרדם לשלוש שעות", היא משחזרת בעצב. "כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה, כבר מרחוק, מהכניסה לבנין, הוא קולט את הילד ישן שם באוטו".

לאם קשה להבין איך יתכן שברחוב בו חנה הרכב, שלדבריה היה "הומה אדם וסואן", אף אחד לא שם לב לילד שנמצא ברכב שבולט בצבעו האדום.

"החיים שלי זה הילדים שלי, אני לא מצליחה לראות את עצמי בלעדיהם", היא אומרת, "אני לא יודעת מאיפה לתפוס את הכוח, מאיפה להרים את עצמי. שום דבר בחיים לא חשוב חוץ מהילדים. מצד שני, יש מקרים שזה לא בשליטתנו: יש מישהו למעלה, הוא מביא ומחליט מתי הוא לוקח".

"אני בטוחה שכל ההורים דואגים לילדים שלהם, שהם רוצים שהילדים שלהם יגיעו בשלום הביתה. כל הורה שומר הכי טוב על הילדים שלו ואני בטוחה שהוא אוהב את הילד שלו אהבת נפש, אבל יש דברים שלא בידיים שלנו. בעלי, כל מי שמכיר אותו מעיד כמה שהוא בן אדם אחראי וממש אובססיבי במסירותו לילדים".

לסיום אמרה אודיה כי "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיו עוד עשרה ילדים, אליה ז"ל תמיד יהיה שם, ותמיד תהיה הפינה שלו, זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול. אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר