עם ישראל התגייס

תוך פחות מיממה: גייסו 1,283,831 ש"ח לחייל הפצוע

המדינה סירבה לממן את התאמת בית משפחת הישראלי עבור החייל הפצוע מצוק איתן, אבל התגייסות ציבורית מפתיעה ומחממת לב, הביאה לאיסוף של יותר מ-1,283,831 ש"ח בתוך שעות (חדשות)

יהודה הישראלי לפני הפציעה (מתוך פרוייקט ההדסטארט של ישראל שלי)

התגייסות מפתיעה ומחממת לב, הביאה לאיסוף של מעל ל-1,283,831 ש"ח תוך פחות מ-24 שעות עבור החייל הפצוע יהודה הישראלי. אלפי גולשים תרמו ויצרו שיא תרומות חדש באתר ההדסטרט שם לא ראו עדיין סכום כזה ואיסוף בזק מפתיע שכזה.

משפחתו של הישראלי, שנפצע קשה מאד במבצע צוק איתן לפני כשנתיים, נאלצה לפנות לעזרת הציבור לאחר שבמשרד הביטחון סירבו להעביר להם את הכסף שנדרש כדי להתאים את בית הוריו של החייל עבור שיקומו.

הסיבה לסירוב מקוממת ביותר, בישוב עפרה בו הם מתגוררים אין תב"ע בשל היותו מעבר לקו הירוק ובמשרד הביטחון טוענים כי אינם יכולים להעביר כסף למקום ללא תב"ע.

הסכום שגוייס עבור החייל (צילום מסך)

ההתרמה המוצלחת הגיעה לאחר תקופה ארוכה בה ניסתה המשפחה להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות, כולל ראש הממשלה אליו פנתה בתחילת השבוע שעבר אמו של הישראלי בבקשה שיפעל לאישור העברת הכספים לבנה שנזקק לסיוע רפואי צמוד ולדירה מותאמת לנכה.

בתנועת 'ישראל שלי' שהפעילה את פרויקט המימון החליטו מלכתחילה לדרוש רק חצי מהסכום הנדרש לשיפוץ המלא ולרכישת הציוד הרפואי אותו צריך הישראלי - 600 אלף ש"ח, מתוך הבנה שמדובר בסכום גבוה מאד, אך גם הם הופתעו שתוך כמה שעות הגיעו התרומות לסכום הראשוני ובארגון פנו לציבור בבקשה להמשיך ולתרום כדי להגיע ליעד המלא אליו הגיעו עם כניסת השבת.

הישראלי מודה לתורמים (ישראל שלי, יוטיוב)

אלו שמכירים את קופות הצדקה והגמ"חים לא מופתעים מסכומי צדקה גבוהים, שהם דבר שבשגרה עבור הקופות הגדולות, אך בקרב הציבור הכללי ובעולם האיסוף הדיגיטלי מדובר בשיא של ממש שמלמד על טוב ליבם של הגולשים שרבים מהם אף ציינו במפורש בתגובות הפרויקט כי אינם ימניים כלל ואף מתנגדים לפעילות 'ישראל שלי', אך הפעם יצאו מגדרם כדי לסייע לחייל להשתקם כראוי בחיק משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר