"הציבור המזרחי מפסיק לשתוק"

דרעי מאיים על נתניהו במשבר: "לפטר מיידית את רמי סדן"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מכריז מלחמה. לדבריו, אם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יפטר את רמי סדן מתפקידו כיו"ר חדשות 10 הרי שחברי הכנסת של ש"ס לא יהיו מחויבים לקואליציה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (פלאש 90)

בתנועת ש"ס לא מסכימים לקבל את הכחשתו של רמי סדן, ודורשים את התפטרותו. בהודעה רשמית של המפלגה נאמר כי אם ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לא יפטר את סדן מתפקידו כיו"ר חדשות 10 הרי שהם לא יהיו מחויבים למשמעת קואליציונית.

קרא עוד:

מהתנועה נמסר: "תנועת ש"ס דורשת מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, לפטר מיידית את רמי סדן שנבחר אתמול ליו"ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים".

"כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם. הציבור המזרחי מפסיק לשתוק".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראשה דרעי.

"בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטט סדן ב'הארץ'. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

מנגד, רמי סדן הכחיש את הדברים בשיחה עם "כיכר השבת", לדבריו: "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים. הציטוטים המיוחסים שקריים. מודאגים מהמינוי ומנסים לסכסך".

אך ח"כ שלי יחימוביץ' טוענת כי דבריו אינם נכונים. לדבריה: "שוחחתי כעת עם שני חברי דירקטוריון עם רקורד אמין. עומדים על כך שכך בדיוק אמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר