משבר הסגנות בחיפה

פינדרוס יוזם כינוס ארצי למען בחירתו הרצויה של מיכי אלפר

לממלא מקום ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, קשה לעמוד מנגד מול התנהלותו של ראש עיריית חיפה יונה יהב שמונע את בחירת מיכי אלפר לסגנו, ויוזם כינוס תמיכה ארצי בנציג המקומי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מיכאל אלפר (צילום ארכיון: כיכר השבת)

פרשת המאבק על סגנות ראש העיר בחיפה: ממלא מקום ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, יוזם כינוס תמיכה ארצי של כל נציגי דגל התורה בכנסת וברשויות המקומיות לשם הבעת תמיכה ואמון במועמדותו של מיכי אלפר לתפקיד הבכיר בעיריית חיפה.

במנשר ששיגר היום פינדרוס לנציגים ברחבי הארץ נכתב: "אשמח בהצטרפותך לביקור חיזוק והזדהות של נציגי דגל התורה ברשויות המקומיות, עם ידידינו העומד בחזית המאבק לזכויות הציבור החרדי בחיפה, הרב מיכי אלפר, ביום שני הקרוב בחיפה".

"כולנו חזית אחידה", מסיים פינדרוס את קריאתו.

כזכור, בין ראש העירייה יונה יהב למיכי אלפר שוררת מתיחות קשה, עוד מהתקופה שקדמה למערכת הבחירות המקומית לפני כשנתיים שבסיומה נבחר יהב לכהן כראש העיר. יהב הצהיר בעבר מספר פעמים, כי אין בכוונתו לתת את הסגנות לאלפר, זאת בשל חוסר אמון מצידו בו. "אני מוכן להעניק את התפקיד לנציג דגל התורה אולם אין בכוונתי לתת אותו לאלפר", אמר יהב שוב ושוב.

יצויין, כי בין סיעות אגודת ישראל ודגל התורה קיים הסכם רוטציה, במסגרתו יפנה נציג הסיעה החסידית אריה בלינטנטל את הסגנות לטובת אלפר נציג דגל התורה, ואכן באגודת ישראל קיימו את חלקם בהסכם עם התפטרותו של בלינטנטל, אולם סירובו של יהב לאפשר את כניסת אלפר מקשה על קיום ההסכם במלואו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר