ראש הממשלה לימין המחללים

לא ייאמן: בנימין נתניהו מחבק את הרפורמים, החרדים שותקים

ראש ממשלת ישראל מתייצב לימין הרפורמים - והפוליטיקאים החרדים החברים בממשלתו שומרים על שתיקה. רב בכיר תוקף: "רמי סדן או הסגן בחיפה מעניינים אותם יותר מחילול הקודש?" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, נתניהו וגפני (צילום: יעקב כהן והדס פרוש, פלאש 90)

נתניהו מגבה את הרפורמים ותוקף את החרדים - אך במפלגות החרדיות שותקים: בזמן שמאות חרדים הפגינו נגד חילול הקודש בשריד בית המקדש על ידי עשרות רפורמים שהגיעו למקום בכדי לקיים תיפלה מעורבת ופרובוקטיבית, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בחר לצאת נגד הציבור החרדי ולגבות שוב את הרפורמים. באורח מפתיע, המפלגות החרדיות, שבעבר איימו לפרק ממשלה על הכרה ברפורמים - שותקות הפעם.

בהודעה שפרסם נתניהו נאמר: "בשעה שאנחנו ממשיכים במאמצינו להגיע לפתרון שיאפשר לכל יהודי להרגיש בבית בכותל המערבי, יש כאלה שהיו מעדיפים לחלק את עמנו ואף להכריז שיהודים אחרים הם רשעים או שאינם יהודים כלל. עלינו לדחות את הדברים והמעשים הלא ראויים הללו".

המהומות בכותל, היום (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

מאז שעות הבוקר, אז דווח על חלוקת הכותל לשלושה עזרות - נשים, גברים ורפורמים בהוראת היועצים המשפטיים, ראשי המפלגות החרדיות בחרו לרדת למחתרת ולא להגיב.

גורם רבני בכיר ששוחח עם "כיכר השבת" אמר כי "כנראה רמי סדן או הסגן בחיפה מעניינים את החרדים של היום יותר מקדושת הכותל, זו חרפה שאי אפשר לתאר. לאן הגענו? מחללים את המקום הכי קדוש, נתניהו מגבה והפוליטיקאים שומרים על כיסא עור הצבי שלהם. זו בושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר