תאונה קטלנית

נהג פגע במסעדה בתל אביב, שלושה נהרגו

נהג איבד שליטה ופגע במסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה 7 בתל אביב. תשעה פונו לבתי החולים איכילוב בתל אביב ו-וולפסון בחולון. נקבע מותם של שלושה מהפצועים. אישה נפצעה בינוני וחמישה נפצעו קל. עובד במסעדה: "שמענו בום וחשבנו שזה פיגוע"

(צילום: ירון ברנר - ynet. וידאו: דוברות איחוד הצלה)

שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו הערב (שבת) כאשר נהג מכונית פגע במסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה 7 בתל אביב. במשטרה חושדים שהנהג - בשנות ה-50 לחייו - איבד את הכרתו ולכן איבד שליטה על המכונית ונסע לתוך המסעדה. מצבו של הנהג הוגדר אנוש והוא פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה. חמישה בני אדם נפצעו קל.

רגע התאונה (מצלמות אבטחה)

נהג המכונית הפיל בדרכו עמודי ביטחון מברזל ונסע על המדרכה בדרכו לתוך המסעדה. בעקבות הדיווח למד"א בשעה 20:51, הוזעקו למקום כוחות הצלה רבים. דובר מד"א זכי הלר מסר כי לפי הדיווח הראשוני, נהג רכב כנראה איבד שליטה, התנגש ונכנס לתוך המסעדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בנפגעים ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר. לבית החולים וולפסון בחולון פונתה פצועה במצב בינוני.

שאושאה סאן. אשתו של בעל המסעדה, סיפרה: "היינו כולם במטבח ושמענו את הבום ולא ידענו מה קרה. היה ממש פיצוץ. ראינו עשן לבן והזכוכית נשברה. נשכבנו על הרצפה, לא ידענו מה הסיפור - אולי זה פלסטיני. כשיצאתי ראיתי מבוגר שאכל במסעדה פצוע ומדמם. מיד התקשרתי למשטרה ולאמבולנס והם אמרו שכבר קיבלו את השיחות ותוך שתי דקות הם מגיעים".

מיכאל אנרונוב שעובד במסעדה סיפר: "היינו במטבח ופתאום שמענו בום. היינו בטוחים שזה פיגוע. ראינו שזו תאונה ויצאנו לעזור לאנשים. אני מקווה שהמצב שלהם ישתפר. אמבולנסים ומשטרה הגיעו תוך כמה דקות ופינו אותם".

אשר שעובד בקיוסק סמוך סיפר: "מכונית עברה מול החנות שלי אל המסעדה הסינית. הרכב נכנס בסועדים. בשניות שלאחר מכן הייתה פה זירה לא נעימה. אנשים צעקו וביקשו עזרה. הוצאנו מים מהמקררים והזעקנו אבולנסים".

צילום: ירון ברנר - Ynet
צילום: ירון ברנר - Ynet

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר