עם כיפה וציצית

הכירו: הצעיר החרדי שמתמודד על התואר "הנינג'ה של ארה"ב"

בקמביל לסמיכה לרבנות שהוא עתיד לקבל בקרוב, עקיבא נוימן בן ה-25, חרדי מניו יורק, מתמודד על התואר "הנינג'ה של ארה"ב". איך משלבים בין התורה הקדושה לשרירים? צפו בדברים שאמר לסוכנות הידיעות היהודית (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(מתוך יוטיוב / jtanews)

עקיבא נוימן (25), חרדי מניו יורק, החליט להתמודד בתכנית האמריקנית "גיבור הנינג'ה האמריקני", במהלכה מתחרים עשרות ספורטאים ואתלטים בתחרויות ספורט אתגרי על מנת לזכות בתואר "הנינג'ה האמריקאי". במסגרת התחרות שמשודרת ברשת NBC האמריקאית, בחר נוימן להבליט את יהדותו והצטלם בתחרות עם כיפה וציצית.

נוימן, שעומד בימים אלו לקבל גם סמיכה לרבנות, סיפר בראיון לסוכנות הידיעות היהודית JTA כי נתקל במודעה של התכנית הטלווזיונית בחדר הכושר בו הוא מתאמן בשנים האחרונות והחליט להגיש את מועמדותו מכיוון שהיא מציעה "תחרות ספורטיבית, אבל לא רצחנית, עם אחווה בין המשתתפים והמאמנים".

נוימן מוסיף ואומר "חשבתי לעצמי, מה יכול לקרות במקרה הכי גרוע, אני אקבל תשובה שלילית מהתכנית, אז מה?". נוימן מקווה להעפיל לגמר התכנית ואולי אפילו לזכות בתואר הנינג'ה של אמריקה.

"ישנה תחושה שיהודים חרדים, ובמיוחד רבנים, לא יכולים להתמודד בתכנית הספורט האתגרי, וזה לא תמיד נכון" אומר נוימן, לדבריו, הוא בחר להצטלם בתכניות עם ציצית וכיפה בשביל להדגיש את יהדות, ו"להפוך לסמל לאומי אמריקני כיהודי שומר תורה ומצוות".

נוימן מדגיש כי הוא נלחץ מהעובדה שהוא בעצם מייצג את הציבור החרדי בשידורי אחת מרשתות התקשורת הגדולות בעולם. "זו אחריות גדולה, וזה מלחיץ אותי" הוא אומר. לדבריו, בשביל להירגע בצילומים, הוא קרא קריאת שמע.

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר