הותר לפרסום

המטפל הבכיר החשוד בתקיפת נשים מטופלות: יהודה סילבר

המטפל החרדי הבכיר שנעצר בתחילת השבוע הוא יהודה סילבר, בן 47 מירושלים, החשוד בביצוע עבירות חמורות ותקיפת נשים שטופלו על ידו בארגון חסד מוכר. מעצרו הוארך עד יום ראשון (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יהודה סילבר (צילומסך: ערוץ 1)

פרשת מעצרו של הבכיר בארגון החסד שנעצר בחשד להתעללות בנשם בהן טיפל, לאחר שהתקבלו נגדו שמונה תלונות, ממשיכה להסעיר את הציבור החרדי זאת בשל מעמדו ותפקידו של האיש.

בשעות הצהריים (חמישי) הותר לפרסום שמו של החשוד שנעצר ביום שני על ידי המשטרה. השופט ציון קאפח, שופט בית המשפט השלום בתל אביב, התיר לפרסם כי החשוד בביצוע העבירות החמורות הוא יהודה סילבר.

סילבר בן 47 תושב ירושלים שימש בעבר בתפקיד בתפקיד בכיר בארגון נודע המסייע לחולים וכמטפל ותיק באנשים שנזקקו לסיוע נפשי. כאמור, ביום שני האחרון הוא נעצר על ידי משטרת ישראל בגין חשד לביצוע עבירות חמורות ומעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

לדברי גורמים בכירים במשטרה, חקירתו של סילבר נמשכת והמשטרה קוראת למי שנפגע או נפגעה ממעשיו, שיפנו למשטרה ויתלוננו.

כפי שדווח השבוע ב"כיכר השבת", לפני מספר חודשים שודר תחקיר בערוץ 1 על סילבר אשר ביצע על פי החשד עבירות במספר מטופלות בזמן עבודתו בארגון.

במשטרה ציינו כי בעקבות התחקיר נפתחה חקירה שכללה "תחקור נשים רבות בארץ ובחו"ל והתנהלה במקצועיות ורגישות רבה וזאת בשל מעמדו הציבורי של החשוד". עד כה, לטענת המשטרה, הצטברו 8 תלונות של נשים נגד המטפל החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר