6.5 ק"ג סמים

שלושה בחורי ישיבה חשודים בייבוא אקסטזי מגרמניה

המשטרה עצרה לאחרונה שלושה בחורי ישיבה בשנות ה-20 לחייהם בחשד לייבוא כדורי אקסטזי מגרמניה לישראל, במשקל 6.5 ק"ג סמים. ביהמ"ש: קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משטרת ישראל, ימ"ר מחוז מרכז, עצרה לאחרונה שלושה תלמידי ישיבה בשנות ה-20, בחשד לייבוא כדורי אקסטזי מגרמניה לישראל.

הבחורים החביאו את הכדורים בתוך חפיסות של סיגריות תמימות למראה - אך בכניסתם לישראל תכולתם נחשדה ונתפסה והם הובלו למעצר היישר מנמל התעופה בן גוריון.

שניים מהעצורים נעצרו כבר לפני כמה שבועות כשחזרו לארץ, כאמור, ומעצרם הוארך כבר יותר מפעם אחת. בשבוע שעבר נעצר גם חברם, שהזמין ושילם מכספו את כרטיסי הטיסה, ואף השתתף בעצמו בהרחה קודמת.

"הוא שלח יותר מבן אדם אחד לייבא סמים מסוכנים לישראל מגרמניה", טענה המשטרה בבקשתה להארכת מעצר. פרקליטו טען, כי רק ביקשו ממרשו שיזמין עבורם את הטיסה וישלם עליה והם יחזירו לו את הכסף בהמשך.

השופטת כרמית בן אליעזר, כתבה בהחלטה כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד", כאשר בין היתר יובאה כמות גדולה של כדורי אקסטזי במשקל של כ-6.5 ק"ג סמים.

מחר (שלישי) צפויים להסתיים הארכות המעצר השונות בבתי המשפט, והמשטרה צפויה להגיש נגד העצורים בקרוב כתבי אישום.

עורך הדין אטיאס

עורך הדין רועי אטיאס, שמייצג את אחד החשודים, אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "מרשי סה"כ השתתף ברכישת כרטיסים לחו"ל עבור חבר, מבלי להעלות על הדעת שמטרת הנסיעה קשורה ביבוא סמים. למיטב הבנתי עזרה לחבר אינה מהווה עבירה פלילית בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר