פיגוע רודף פיגוע

פיגוע דקירה בנתניה: אברך נפצע באורח קשה, המחבל חוסל

בן 40 נפצע באורח קשה ואישה נוספת באורח בינוני בפיגוע דקירה סמוך לשוק בנתניה. כוחות הצלה העניקו להם טיפול רפואי ראשוני בזירה. המחבל שביצע את הפיגוע נורה וחוסל במקום (חדשות,ארץ)

זירת הפיגוע (צילום: מתוך ynet)

שעות לאחר הפיגוע בקרית ארבע - פיגוע דקירה נוסף: אברך בן 40 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה בפיגוע דקירה סמוך לשוק בנתניה. מצבה של פצועה נוספת, כבת 30, מוגדר בינוני. המחבל שביצע את הפיגוע נורה וחוסל במקום.

ממד"א נמסר: "בשעה 19:06 נמסר למד"א מרחב שרון על פיגוע דקירה ברחוב ששת הימים סמוך לשוק בנתניה. מדיווח ראשוני של חובשים ופאראמדיקים של מד"א במקום פצוע במצב קשה".

מחקירה ראשונית מתברר כי ילד ראה את המחבל דוקר את הגבר והאישה והחל לצעוק "מחבל מחבל". המפגע החל לרדוף אחר הילד ולבסוף נורה למוות.

פרמדיק מד"א ארז אנגל וחובש רפואת חירום במד"א שלומי פילו טיפלו בפצועים: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה. על המדרכה שכב גבר כבן 40 דקור בפלג גופו העליון כשאזרחים עוצרים לו את הדימום. תוך כדי שאנחנו מטפלים בו ומעלים אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ הוציאו אלינו מהשוק פצועה נוספת כבת 62 כשהיא בהכרה מלאה וסובלת גם כן מפצע דקירה בפלג גופה העליון".

(צילום: מתי יעקוב יאיר שגיא וירון גירנגאוז, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר