"הבן שלי נצמד לחלון, התוקף נצמד אליו"

סיוט ב'קו מהדרין' בבית שמש: אלמוני תוקף נערים צעירים

קו 418 מבית שמש לירושלים, "קו מהדרין", הפך לסיוט לתלמידי ישיבה לצעירים. אחד מהם, בן 15 וחצי, חווה רגעים איומים בדרך לישיבה כאשר אלמוני ניסה לבצע בו מעשה חמורים. חשיפה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין שום קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

הנסיעה לישיבה הפכה לסיוט: קו 418 של חברת 'אגד' מבית שמש לירושלים ידוע כקו מהדרין, המשמש את התושבים החרדיים בנסיעותיהם לעיר הקודש, אלא שאף אחד כנראה לא ציפה שדווקא הקו יהפוך לסיוט עבור תלמידי ישיבה, נערים צעירים, שהפכו לקרבן של גבר חרדי.

בבית שמש השמועה על הגבר החרדי שמתיישב ליד בחורים צעירים בקו האוטובוס המדובר ומנסה לבצע בהם מעשים חמורים מסתובבת מזה מספר שבועות. אמש (ראשון) הסיפור חזר על עצמו, הפעם, הבחור המותקף שיתף את הוריו במקרה והפרטים הגיעו לידי "כיכר השבת".

אביו של תלמיד הישיבה, בחור בן חמש עשרה וחצי, מספר ל"כיכר השבת" את מה שהתרחש אתמול בבוקר, בעת שבנו עשה את דרכו אל הישיבה בירושלים.

"אתמול בבוקר העליתי את בני - שכל רצונו היה להגיע לישיבה בירושלים - על קו 418, היות והוא מקפיד לנסוע בקו זה בכדי להישמר ממראות אסורות, אך לא ידעתי מה טמון בקו קדוש זה", אומר האב בכאב.

האב ממשיך ומספר כי "בתחנת 'נהר הירדן' עלה אדם כבן 30, בעל חזות חסידית, על כל המשתמע. הוא החליט שהוא מתיישב על יד הבן שלי, וזה למרות שכל הספסלים מאחוריו היו ריקים, משום מה הוא התנדב להניח את התפילין של הבן שלי על הברכיים שלו, למרות וחרף התנגדותו של הילד".

"במהלך הנסיעה הבן שלי מרגיש שה'חרדי' שהתיישב על ידו, יותר מדי נצמד אליו", משחזר האב. "הבן שלי נצמד לחלון אבל התוקף נמשך ונצמד אליו יותר ויותר. בשלב מסוים התוקף בעל החזות חרדית הניח את ידו על ברכיו של הבחור וניסה לתקוף אותו, הבן שלי הדף אותו ואמר לו שיפסיק, ואכן הוא הפסיק.

"אבל לאחר מספר דקות חזר לסורו בצורות שונות, הבחור ההמום הדף אותו וניסה להתחמק בכל דרך עד שהגיע לתחנה בה היה אמור לרדת וברח כל עוד נפשו בו".

התלמיד הצעיר הגיע מבוהל לישיבה, וסיפר להוריו על מה שעבר עליו בנסיעה, וכן לאנשי צוות הישיבה. ההורים והצוות עודדו אותו והסבירו לו כי בפעם הבאה עליו לצעוק כדי שכולם ידעו שיש באוטובוס "תוקף ילדים", ולהזעיק את המשטרה שתעצור אותו כדי למנוע הישנות מקרים דומים.

ההורים החליטו לסייר יחד עם בנם בין האוטובוסים בתקווה למצוא בו את אותו גבר שתוקף את הבחורים, מתוך מטרה להביא למעצרו על ידי המשטרה.

"חושבני", מוסיף האב בתסכול, "שאין צורך בקווי מהדרין אם אלו האנשים הנוסעים בהם, שיסע בקו 417 וישמור על עיניו ולא יתקל בחיות אדם אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר