החרם יוצא לפועל

זועבי עלתה לנאום והמליאה התרוקנה מח"כים

בצל הקריאות בכנסת לחרם נגדה, חברת הכנסת חנין זועבי נאמה במליאת הכנסת במסגרת דיון בהצעות אי אמון. ח"כים רבים לא נכחו במליאה בזמן נאומה של זועבי. ח"כים מהשמאל נשארו בה (חדשות)

(צילום: ערוץ הכנסת)

בצל הקריאות בכנסת לחרם נגדה, חברת הכנסת חנין זועבי נאמה הערב (שני) במליאת הכנסת במסגרת דיון בהצעות אי אמון. ח"כים רבים לא נכחו במליאה בזמן נאומה של זועבי, ונשארו בה חברי כנסת מהמחנה הציוני, מר"צ והרשימה המשותפת.

כזכור, בשבוע האחרון עלתה יוזמה בכנסת להחרים את זועבי. היוזם של החרם הוא דווקא חבר כנסת מהשמאל - ח"כ איתן כבל מהמחנה הציוני, שמקבל באופן מפתיע למדי חיזוק משמעותי לנושא בתוך מפלגתו. הוא החל בשבוע שעבר להחתים חברי כנסת על מכתב שבו הם מתחייבים לעזוב את המליאה ברגע שבו תתחיל זועבי לדבר. "מצאתי לנכון לפנות אליכם, כל חברות וחברי הכנסת המתנגדים לאמירותיה המקוממות והמתריסות בבקשה - לצאת מאולם המליאה בכל פעם שהיא תעלה לדבר", כתב כבל על פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות".

"צפיתי פעמים רבות באירוע האחרון", המשיך כבל, "ואודה שהתביישתי והתקוממתי על כך שחברת כנסת משקרת במצח נחושה, מעלילה עלילות, מסיתה לאלימות ותוקפת באופן בוטה ובלתי נסבל את המדינה ואת ערכיה. הצורך להגיב ולסתור את שקריה ודבריה החמורים הוא בבחינת חובה, אך לא בדרך של התנפלות. עלינו לחדול מלהמשיך לשחק לידיה".

כבל ממשיך ומבקש מחברי הכנסת לנקוט פעולה מעשית. "עד אשר תיפלט מהכנסת, אני פונה אליכם ומבקש לשנות את התגובה שאצל חלקנו היא אינסטינקט ואצל אחרים ניצול מצב תקשורתי, כך שבכל פעם שהיא תעלה לדוכן נצא כולנו מאולם המליאה". כבל גם ביקר את התנהלות עמיתיו בשבוע שעבר והוסיף: "כשצפיתי באירוע ובתגובה של חלק מאיתנו, שהייתה על סף האלימות, אנחנו הופכים אותה לגיבורה ואותנו לנלעגים — והרי זה בדיוק מה שהיא מבקשת להשיג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר