החרדים דורשים: הסמכות על נושא שמירת שבת - לממשלה

ראשי הסיעות החרדיות מקדמים את הצעתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפיה הסמכות על נושא שמירת השבת תעבור מידיהם של שר הפנים והרשויות המקומיות לידיה של הממשלה כולה (חדשות, בארץ)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בדרכו לישיבת הממשלה (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בדרכו לישיבת הממשלה (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
c | 06/12/20153
מתייחסים לדעת קהל, ואי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד.

זאת שטות גמורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 06/12/20152
ומדוע חשוב לחרדים להיות אחראיים על שמירת השבת? כדי שיתירו לעצמם לחלל שבת בפרהסיה ע"י אמירה לערבי שיחלל שבת עבורם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 06/12/20151
המצב היום שהוא שכל רשות מקומית מנחה את עצמה. בבני ברק אין שאלה, וגם ברשויות הלא-יהודיות אין שאלה. מה קורה במצב שבוא נניח, שממשלת הימין דתיים הקיימת תחליט באופן גורף על סגירת כל העסקים בערים יהודיות- הדתיים יברכו והחילוניים יקללו. ושאלתי - מה יקרה אם הממשלה הבאה ליכוד-ליברמן-לפיד-עבודה תחליט להפוך את ההחלטה ותאפשר חופש מוחלט לפתיחת עסקים בכל יישוב שהוא? האם גם כאן תהיה הסכמה מלאה בזכות הממשלה? אני חושב שלא.

החרדים ייטיבו להבין שלא לעולם חוסן. ומה שהם עושים היום לאחרים יעשו להם מחר. הם צריכים לדרוש אפשרות שכל עיר וכל קהילה תשמור על אורחותיה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כלשהו | 07/12/2015 
מגיעים לכל עיר ומשתלטים עליה כמו בערד, שיחיו את החיים שלהם במקומות שלהם מבלי להתפשט על כולם ומבלי להיות נטל (כן, שילמדו תורה, אחרי שהם עובדים).
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"