המשיח כבר נמצא בארץ ישראל

הגאולה נפתחה מזמן. יש לנו חודש טוב, כל הניסים שהיו לנו בכל דור ודור, יהיו לנו בזמן הזה, ניסים טובים לכל יהודי ויהודי. המשיח נמצא בארץ ישראל הקדושה (המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים ממשיך בעוצמה גדולה ואדירה לפגוע בעולם, בכל מדינה ומדינה, בכל ארץ וארץ, אם בשיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות ורעידות אדמה ואם בסיבוכים וסכסוכים ביניהן ובתוכן, במיוחד במדינות וארצות שפועלות נגד מדינת ישראל. בכל מקום בעולם יהיו אסונות טבע, כדי שיהיו עסוקים בעצמם ויעזבו את מדינת ישראל בשקט.

חודש כסליו הוא חודש של ניסים וגאולה, יש בו שמחה גדולה לעם ישראל. שהחודש הזה יהפוך לשמחה גדולה ולא יישכח לדורי דורות!

כל בעלי הצווארון הלבן והשחור, ימשיכו להתגלות בהמוניהם, אנשי הגניבה, השוחד, הבגידה והרמאות. בורא עולם יגלה את כולם אם לא יחזרו בתשובה, יורידו את הראש ויגידו 'אין כמוך אלוקים בשמיים ובארץ'! אין חסינות לאף אדם, כל אנשי העבירות מתגלים וכל מי שמקיים את עשרת הדיברות - בורא עולם פותח לו שערי שמיים בדרכים טובות.

מצרים, סיסי שיחרר את מובארק וכל שותפיו כדי שיהיה לו גב וכוח, גם מתומכי מובארק, להתגבר על כולם. סיסי חכם, הוא רואה שדאע"ש, החמאס והקיצוניים, רוצים לעשות משפט ראווה, להרוס את סיסי ואת השלטון במצרים.

סוריה נכתשת, נמעכת ונגמרת, דאע"ש בסוריה חוגג. איראן מתעתעת בארצות הברית, היא יודעת שלארצות הברית אין כוח להתנגד לה כי היא פוחדת שתלך עם רוסיה.

סוריה ואיראן נסגרו ולא תומכים בהם עוד. צבא-הגנה-לישראל יהיה ערני כדי שלא יעבירו נשק כימי מאיראן לסוריה לנסראללה ולחיזבאללה. חיזבאללה ונסראללה, פניהם בתוך האדמה מפחד שיהרגו אותם. לבנון נמצאת בתוך בועה לפני התפוצצות.

בתורכיה, ארדואן מתגלה במערומיו, דאע"ש וחמאס מתאמנים שם, ועכשיו כולם מכירים את ארדואן, מה הוא עושה ועם מי הוא מתעסק. בירדן, הכל מסובך וימשיך להסתבך. חבל להשקיע בירדן, הכל יתמוטט שם. דאע"ש, חמאס, פליטים מסוריה ועיראק, כולם נמצאים בירדן ו'מכרסמים' אותה מכל הכיוונים. מלך ירדן פוחד על חייו ולא יודע מה לעשות, מחכה שישראל תושיע אותו - יש גבול לכל ישועה.

ארצות הברית, הקדוש-ברוך-הוא הביא עליהם הרבה מהלומות, אבל המהלומה האחרונה, ששוטר לבן הרג אדם שחור - עשתה זעזוע בארצות הברית, זעזוע שמתחיל מהפכה של גזענות ובלאגן גדול. את הכל עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי שתדע ארצות הברית בדיוק איך חיים במדינת ישראל בכל רגע. נתן להם דוגמא יפה, כדי שיבינו שמדינת ישראל מגינה על עצמה - ורק מגינה. יהיו עוד הרבה דוגמאות כאלה בעולם. היו ויהיו עוד יותר קשות, יותר מוחשיות.

לגדה המערבית ולמזרח ירושלים נכנסים אנשי חמאס ודאע"ש, זה מתחיל לחלחל בירושלים והסביבה. ממשלת ישראל: צריכים להיות ערניים, שאנשי הביטחון יעשו בדיקות יסודיות. כל עוד המצב מתוח - צריך להיות ערניים.

בצפון יש קנוניה של דאע"ש, בדרום יש קנוניה של חמאס, ברצועת עזה ממשיכים לתקן את המנהרות וגם מכינים חדשות. החמאס ופת"ח ברצועת עזה וברמאללה - כולם יד אחת מתכננים תוכניות בסתר, לקחת חלקים ממדינת ישראל, להקטין את גודלה ואחר כך להמשיך לבקש עוד חלקים ולהקים מדינה פלסטינאית. פניהם לא לשלום.

ממשלת ישראל והיהודים במדינת ישראל: לתת גיבוי רחב לצבא-הגנה-לישראל! צה"ל צריך לקבל הנחיות ברורות, כדי שחיילי צה"ל יצילו את עצמם ואת מדינת ישראל.

כל מה שקורה במדינת ישראל, קורה כדי שהממשלה וצה"ל יתעוררו ולא יאמינו באף אחד. רוב הגויים נגד מדינת ישראל. צריך לנהוג בכל אחד 'כבדהו וחשדהו'. אם לא נשמור על עצמנו - אף אחד לא ישמור עלינו.

ממשלת ישראל וחברי הכנסת, תפסיקו לריב על הכסאות, תתחילו בעבודת קודש להצלת עם ישראל. כל שעה אתם באים עם רעיונות חדשים. בזמן הזה, אין תחליף לראש ממשלת ישראל, הוא בעל ניסיון רב ועושה הכל למען מדינת ישראל, מודרך משמיים - לב מלך ביד ה'.

צריך למנוע, על-פי החוק את כניסתם של הסודנים והאריתראים למדינת ישראל. צריך להוציא אותם דחוף מארץ ישראל, אין להם דין ואין דיין, הם עושים הרס וחורבן, יש בהם מחלות קשות ביותר שמסכנות חיי-אדם. חלק מהמחלות התגלו עכשיו וחלק יתגלו בעתיד ואין תרופה למחלות האלה ולאנשים שידבקו במחלות - חבל על היהודים.

האנטישמיות בעולם קשה ביותר ותמשיך להתגבר, להכות ולפגוע ביהודים, גם באלה שמתחפשים, עד שאחרון היהודים יגיע לישראל. חבל להילחם בבורא עולם. יש במוח ויש בכוח - עכשיו בכוח. היהודים שמחוץ לארץ ישראל - הבחירה בידיכם.

בארץ ישראל הפרנסה והכלכלה הטובה ביותר בעולם - רק שירצו לעבוד, חסר רצון לעבוד. לא משנה איזו עבודה - כל עבודה מכבדת את בעליה.

גשמי ברכה ירדו וימשיכו לרדת, לא רק השנה, אלא לעולמים. לא יחסר גשם במדינת ישראל לעולם.

הגאולה נפתחה מזמן. יש לנו חודש טוב, כל הניסים שהיו לנו בכל דור ודור, יהיו לנו בזמן הזה, ניסים טובים לכל יהודי ויהודי.

כל עם ישראל לומר: 'אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח ואף-על-פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא'.
זו תקופה של מבחני אמונה קשים בקדוש-ברוך-הוא ובמשיחו. לא מחפשים מי זה המשיח.

סופית, המשיח לא מחוץ לארץ ישראל. סופית, המשיח לא ירד משמיים. סופית, המשיח נמצא בארץ ישראל הקדושה, פועל ועובד בסתר, בסתרי סתרים!

תפקידנו היהודים, לא לחפש מי זה, תפקידנו לזעוק ולצעוק לבורא עולם שימליך אותו! ועולם כמנהגו ימשיך לנהוג, לא יהיה כל שינוי. יהיו מטוסים, יהיו מכוניות, תהיה ממשלה, יהיה צבא. אבל משיח, דרך דיבורו וכוח מחשבתו, יעשה את מלחמות ישראל, יעשה סדר בעולם, יבנה את בית המקדש השלישי, ויביא את כל היהודים הנידחים והמוסתרים בעולם לישראל ליישב את הנגב, הגליל המערבי, שומרון ובנימין!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר